Pregled bibliografske jedinice broj: 454554
Online provjera znanja u akademskoj nastavi
Online provjera znanja u akademskoj nastavi // Stručno-znanstveni skup "E-obrazovanje", Zbornik radova / Bubaš, Goran ; Kermek, Dragutin (ur.).
Varaždin: Bubaš, Goran ; Kermek, Dragutin, 2007. str. 25-40 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 454554 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Online provjera znanja u akademskoj nastavi
(Online knowledge assessment in academic education)
Autori
Zlatović, Miran
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Stručno-znanstveni skup "E-obrazovanje", Zbornik radova
/ Bubaš, Goran ; Kermek, Dragutin - Varaždin : Bubaš, Goran ; Kermek, Dragutin, 2007, 25-40
ISBN
978-953-6071-31-9
Skup
Stručno-znanstveni skup "E-obrazovanje", Konferencija Informacijski i inteligentni sustavi IIS 2007
Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 12.09.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
online provjera znanja; hibridna organizacija kolegija; vjerodostojnost rezultata; okolina provedbe
(online knowledge assessment; hybrid course; credibility of results; implementation environment)
Sažetak
Jedna od brojnih novosti koje provođenje Bolonjskog procesa donosi u sustav visokog obrazovanja je potreba za kontinuiranim praćenjem i vrednovanjem studentskih aktivnosti tijekom izvođenja nastave. Okruženje u kojem treba implementirati te novosti često je još uvijek opterećeno starim problemima našeg sustava visokog obrazovanja, poput prevelikog broja studenata, premalog broja nastavnika, učionica i sl. Upravo ti problemi naročito dolaze do izražaja tijekom kontinuiranog praćenja i vrednovanja studentskih aktivnosti. Uporabom suvremene IKT moguće je provoditi učestale online provjere znanja, čime se potpomaže proces kontinuiranog praćenja i vrednovanja studentskih aktivnosti. Time se prethodno spomenuti problemi mogu umanjiti do određene razine, ali uvođenje online provjere znanja donosi sa sobom čitav niz drugih problema. Jedan od najznačajnijih problema je kako dobiti što je moguće realističniji i vjerodostojniji prikaz znanja studenata, tj. kako umanjiti utjecaj varanja na krajnje rezultate online testova, naročito u situaciji kada online testove treba provoditi u nekontroliranim uvjetima. U ovom će radu biti prezentirani rezultati istraživanja o utjecaju okoline u kojoj se provodi online provjera znanja (kontrolirani naspram nekontroliranih uvjeta) na rezultate same online provjere znanja. Također, bit će predloženo kako implementirati proces online provjere znanja unutar hibridne organizacije kolegija na način koji će omogućiti dobivanje što realističnijeg prikaza znanja studenata.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
016-0000000-1746 - Komunikacijske vještine i tehnologije u komunikaciji Internetom i e-obrazovanju (Bubaš, Goran, MZOS ) ( CroRIS)
016-0161199-1715 - Informacijska infrastruktura i interoperabilnost (Vrček, Neven, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin
Profili:
Miran Zlatović
(autor)