Pregled bibliografske jedinice broj: 454363
Proporcionalnost i obrnuta proporcionalnost u Nacionalnom obrazovnom kurikulumu
Proporcionalnost i obrnuta proporcionalnost u Nacionalnom obrazovnom kurikulumu // Stručno vijeće učitelja matematike Zagreb - Maksimir i Trnje
Zagreb, Hrvatska, 2009. (pozvano predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)
CROSBI ID: 454363 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Proporcionalnost i obrnuta proporcionalnost u Nacionalnom obrazovnom kurikulumu
(Proportionality and reverse proportionality in National Curriculum)
Autori
Varošanec, Sanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni
Skup
Stručno vijeće učitelja matematike Zagreb - Maksimir i Trnje
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 11.11.2009
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
proporcionalnost; obrnuta proporcionalnost
(proportionality; reverse proportionality)
Sažetak
Razmatran je položaj ovog dijela školskog gradiva u novom Kurikulumu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika
POVEZANOST RADA
Projekti:
037-1001677-2769 - Suvremene metode nastave matematike u obveznom obrazovanju u Hrvatskoj (Varošanec, Sanja, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Matematički odjel, Zagreb
Profili:
Sanja Varošanec
(autor)