Pregled bibliografske jedinice broj: 454268
Psihologija nastavnog sata matematike. Ocjenjivanje
Psihologija nastavnog sata matematike. Ocjenjivanje // Didaktička dokimologija, Zbornik radova 6. stručno-metodičkog skupa Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi / Antunović-Piton, Branka (ur.).
Pula: Hrvatsko matematičko društvo, Podružnica Istra, 2009. str. 45-54 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 454268 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Psihologija nastavnog sata matematike. Ocjenjivanje
(Psychology of mathematical lesson. Assessment)
Autori
Kurnik, Zdravko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Didaktička dokimologija, Zbornik radova 6. stručno-metodičkog skupa Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi
/ Antunović-Piton, Branka - Pula : Hrvatsko matematičko društvo, Podružnica Istra, 2009, 45-54
Skup
Šesti stručno-metodički skup Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi
Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 22.10.2009. - 24.10.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
nastava matematike; znanje; ocjenjivanje; psihologija
(teaching of mathematics; knowledge; assessment; psychology)
Sažetak
Nastava matematike danas se pretežno odvija u stručnim okvirima. Međutim, nastava matematike je složen i zahtjevan proces. Za njezinu uspješnost stručnost je nužan preduvjet, ali nije dovoljan. Složenost se uspješno razrješuje jačim povezivanjem matematike s drugim znanostima. Tako dobivamo proces koji treba skladno razvijati unutar nekoliko okvira.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika
POVEZANOST RADA
Projekti:
037-1001677-2769 - Suvremene metode nastave matematike u obveznom obrazovanju u Hrvatskoj (Varošanec, Sanja, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Matematički odjel, Zagreb
Profili:
Zdravko Kurnik
(autor)