Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 453961

Utjecaj oglašavanja na donošenje odluke o kupnji hrvatskih proizvoda


Petrović, Vedrana
Utjecaj oglašavanja na donošenje odluke o kupnji hrvatskih proizvoda, 2009., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 453961 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj oglašavanja na donošenje odluke o kupnji hrvatskih proizvoda
(The Influence of Advertising on the Decision for Purchase of croatian Products)

Autori
Petrović, Vedrana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
23.12

Godina
2009

Stranica
145

Mentor
Mencer, Ivan

Ključne riječi
Oglašavanje; komunikacija s potrošačima; ciljevi oglašavanja; proces kupnje
(Advertising; Communication with Consumers; Advertising goals; Purchase process)

Sažetak
Autor navodi tehnike marketinškog komunikaciranja sa potrošačima te objašnjava važnost implementacije programa oglašavanja koji potiču potrošača na kupnju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Ivan Mencer (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Petrović, Vedrana
Utjecaj oglašavanja na donošenje odluke o kupnji hrvatskih proizvoda, 2009., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
Petrović, V. (2009) 'Utjecaj oglašavanja na donošenje odluke o kupnji hrvatskih proizvoda', magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Petrovi\'{c}, Vedrana}, year = {2009}, pages = {145}, keywords = {Ogla\v{s}avanje, komunikacija s potro\v{s}a\v{c}ima, ciljevi ogla\v{s}avanja, proces kupnje}, title = {Utjecaj ogla\v{s}avanja na dono\v{s}enje odluke o kupnji hrvatskih proizvoda}, keyword = {Ogla\v{s}avanje, komunikacija s potro\v{s}a\v{c}ima, ciljevi ogla\v{s}avanja, proces kupnje}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Petrovi\'{c}, Vedrana}, year = {2009}, pages = {145}, keywords = {Advertising, Communication with Consumers, Advertising goals, Purchase process}, title = {The Influence of Advertising on the Decision for Purchase of croatian Products}, keyword = {Advertising, Communication with Consumers, Advertising goals, Purchase process}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font