Pregled bibliografske jedinice broj: 453961
Utjecaj oglašavanja na donošenje odluke o kupnji hrvatskih proizvoda
Utjecaj oglašavanja na donošenje odluke o kupnji hrvatskih proizvoda, 2009., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 453961 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj oglašavanja na donošenje odluke o kupnji hrvatskih proizvoda
(The Influence of Advertising on the Decision for Purchase of croatian Products)
Autori
Petrović, Vedrana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
23.12
Godina
2009
Stranica
145
Mentor
Mencer, Ivan
Ključne riječi
Oglašavanje; komunikacija s potrošačima; ciljevi oglašavanja; proces kupnje
(Advertising; Communication with Consumers; Advertising goals; Purchase process)
Sažetak
Autor navodi tehnike marketinškog komunikaciranja sa potrošačima te objašnjava važnost implementacije programa oglašavanja koji potiču potrošača na kupnju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Ivan Mencer
(mentor)