Pregled bibliografske jedinice broj: 453635
Marketing u trgovini
Marketing u trgovini
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2010
CROSBI ID: 453635 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing u trgovini
(Trade Marketing)
Autori
Segetlija, Zdenko
Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (nedefinirano)
Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Grad
Osijek
Godina
2010
Stranica
212
Ključne riječi
trgovina; marketing u trgovini; marketing-miks
(trade; trade marketing; marketing mix)
Sažetak
U ovome pregledu predavanja iz marketinga u trgovini obrađene su sljedeće teme: (1)pojam i podjela trgovine ; (2) marketinške funkcije trgovine i marketing trgovine kao gospodarske djelatnosti ; (3)nositelji trgovinske djelatnosti i njihove poslovne jedinice ; (4)proces upravljanja marketingom trgovinskoga poduzeća ; (5) metodika stvaranjaq strategije maloprodajnog poduzeća ; (6)marketinška istraživanja i marketinška područja i varijable ; (7)oblici maloprodajnih i veletrgovinskih poslovnih jedinica ; (8)koncepcije za objašnjenje razvoja oblika maloprodajnih i veletrgovinskih poslovnih jedinica ; (9)internacionalizacija i globalizacija maloprodaje ; (10)pokazatelji za analizu trgovine na malo i distributivna trgovina u Hrvatskoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
010-0000000-3353 - Maloprodaja u vrijednosnom lancu hrane (Segetlija, Zdenko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek
Profili:
Zdenko Segetlija
(autor)