Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 453635

Marketing u trgovini


Segetlija, Zdenko
Marketing u trgovini
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2010


CROSBI ID: 453635 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing u trgovini
(Trade Marketing)

Autori
Segetlija, Zdenko

Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (nedefinirano)

Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

Grad
Osijek

Godina
2010

Stranica
212

Ključne riječi
trgovina; marketing u trgovini; marketing-miks
(trade; trade marketing; marketing mix)

Sažetak
U ovome pregledu predavanja iz marketinga u trgovini obrađene su sljedeće teme: (1)pojam i podjela trgovine ; (2) marketinške funkcije trgovine i marketing trgovine kao gospodarske djelatnosti ; (3)nositelji trgovinske djelatnosti i njihove poslovne jedinice ; (4)proces upravljanja marketingom trgovinskoga poduzeća ; (5) metodika stvaranjaq strategije maloprodajnog poduzeća ; (6)marketinška istraživanja i marketinška područja i varijable ; (7)oblici maloprodajnih i veletrgovinskih poslovnih jedinica ; (8)koncepcije za objašnjenje razvoja oblika maloprodajnih i veletrgovinskih poslovnih jedinica ; (9)internacionalizacija i globalizacija maloprodaje ; (10)pokazatelji za analizu trgovine na malo i distributivna trgovina u Hrvatskoj.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
010-0000000-3353 - Maloprodaja u vrijednosnom lancu hrane (Segetlija, Zdenko, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Zdenko Segetlija (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Segetlija, Zdenko
Marketing u trgovini
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2010
Segetlija, Z. (2010) Marketing u trgovini. Osijek. Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku.
@unknown{unknown, author = {Segetlija, Zdenko}, year = {2010}, pages = {212}, keywords = {trgovina, marketing u trgovini, marketing-miks}, title = {Marketing u trgovini}, keyword = {trgovina, marketing u trgovini, marketing-miks}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek} }
@unknown{unknown, author = {Segetlija, Zdenko}, year = {2010}, pages = {212}, keywords = {trade, trade marketing, marketing mix}, title = {Trade Marketing}, keyword = {trade, trade marketing, marketing mix}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font