Pregled bibliografske jedinice broj: 453593
Instrumenti vertikalnog marketinga u tržišno razvijenim zemljama (II)
Instrumenti vertikalnog marketinga u tržišno razvijenim zemljama (II) // Nova trgovina, 36. (1983), 11; 525-534 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 453593 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Instrumenti vertikalnog marketinga u tržišno razvijenim zemljama (II)
(Instrumrnts of Vertical Marketing in Market Developed Countries)
Autori
Segetlija, Zdenko
Izvornik
Nova trgovina (0469-0281) 36.
(1983), 11;
525-534
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
vertikalni marketing; distribucija; tržišno komuniciranje; promocija; marketinško istraživanje
(vertical marketing; distribution; market communication; promotion; marketing research)
Sažetak
U prvome dijelu ovoga rada data je analiza vertikalnoga marketinga u okviru područja ponude. U ovome se dijelu analiziraju potrebe i mogućnosti vertikalnog marketinga u područjima distribucije, komuniciranja s tržištem, promocije i marketinškoga istraživanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija