Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 453593

Instrumenti vertikalnog marketinga u tržišno razvijenim zemljama (II)


Segetlija, Zdenko
Instrumenti vertikalnog marketinga u tržišno razvijenim zemljama (II) // Nova trgovina, 36. (1983), 11; 525-534 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 453593 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Instrumenti vertikalnog marketinga u tržišno razvijenim zemljama (II)
(Instrumrnts of Vertical Marketing in Market Developed Countries)

Autori
Segetlija, Zdenko

Izvornik
Nova trgovina (0469-0281) 36. (1983), 11; 525-534

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
vertikalni marketing; distribucija; tržišno komuniciranje; promocija; marketinško istraživanje
(vertical marketing; distribution; market communication; promotion; marketing research)

Sažetak
U prvome dijelu ovoga rada data je analiza vertikalnoga marketinga u okviru područja ponude. U ovome se dijelu analiziraju potrebe i mogućnosti vertikalnog marketinga u područjima distribucije, komuniciranja s tržištem, promocije i marketinškoga istraživanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Zdenko Segetlija (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Segetlija, Zdenko
Instrumenti vertikalnog marketinga u tržišno razvijenim zemljama (II) // Nova trgovina, 36. (1983), 11; 525-534 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
Segetlija, Z. (1983) Instrumenti vertikalnog marketinga u tržišno razvijenim zemljama (II). Nova trgovina, 36. (11), 525-534.
@article{article, author = {Segetlija, Zdenko}, year = {1983}, pages = {525-534}, keywords = {vertikalni marketing, distribucija, tr\v{z}i\v{s}no komuniciranje, promocija, marketin\v{s}ko istra\v{z}ivanje}, journal = {Nova trgovina}, volume = {36.}, number = {11}, issn = {0469-0281}, title = {Instrumenti vertikalnog marketinga u tr\v{z}i\v{s}no razvijenim zemljama (II)}, keyword = {vertikalni marketing, distribucija, tr\v{z}i\v{s}no komuniciranje, promocija, marketin\v{s}ko istra\v{z}ivanje} }
@article{article, author = {Segetlija, Zdenko}, year = {1983}, pages = {525-534}, keywords = {vertical marketing, distribution, market communication, promotion, marketing research}, journal = {Nova trgovina}, volume = {36.}, number = {11}, issn = {0469-0281}, title = {Instrumrnts of Vertical Marketing in Market Developed Countries}, keyword = {vertical marketing, distribution, market communication, promotion, marketing research} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font