Pregled bibliografske jedinice broj: 453588
Instrumenti vertikalnog marketinga u tržišno razvijenim zemljama
Instrumenti vertikalnog marketinga u tržišno razvijenim zemljama // Nova trgovina, 36. (1983), 10; 477-481 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 453588 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Instrumenti vertikalnog marketinga u tržišno razvijenim zemljama
(Instruments of Vertical Marketing in Market Developed Countries)
Autori
Segetlija, Zdenko
Izvornik
Nova trgovina (0469-0281) 36.
(1983), 10;
477-481
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
vertikalni marketing; vertikalna kooperacija; funkcija marketinga
(vertical marketing; vertical kooperation; marketing function)
Sažetak
U izvršavanju funkcija vertikalnoga marketinga može se koristiti mnoštvo instrumenata, iako svi instrumenti nemaju isto značenje za njegovo funkcioniranje. Mogućnosti kooperacije na pojedinim instrumentalnim područjima vertikalnoga marketinga povijesno su se razvijale kao oblici djelomične (s obzirom na područja i s obzirom na ravnopravnost partnera) kooperacije između proizvodnih i trgovinsjkih organizacija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija