Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 452888

Poslovna etika- dimenzija kvalitete turizma


Avelini Holjevac, Ivanka
Poslovna etika- dimenzija kvalitete turizma // Univerzitetska hronika, 2 (2010), 2; 45-51 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 452888 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Poslovna etika- dimenzija kvalitete turizma
(Business Ethics - Dimensions of Quality of Tourism)

Autori
Avelini Holjevac, Ivanka

Izvornik
Univerzitetska hronika (1840-3999) 2 (2010), 2; 45-51

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
upravljanje kvalitetom; etika; moral; turizam
(quality management; ethics; morality; tourism)

Sažetak
Etika je jedan od dimenzija i mjerila ukupne kvalitete društva. Cilj rada je istaknuti etiku kao dimenziju ukupne kvalitete društva, kvalitete rada i kvalitete života ljudi. Nakon definiranja etike, poslvne etike i društvene odgovornosti gospodarstva, daje se primjer etike i društvene odgovornosti turizma i hotelske industrije, jedne od najvećih svjetskih industrija ali i društvene pojave s velikom tendencijom daljnjeg širenja i razvoja. Mediji su instrument kojim korporacije, kompanije i poduzeća informiraju javnost o svojim poslovnim uspjesima, naglašavajući pri tome sve više doprinos razvoju društva i svoju društvenu odgovornost i poslovnu etiku. Promocionalna etika povećava ugled poduzeća i tržišnu konkurentnost.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
116-1162459-2458 - Modeli i standardi kvalitete i poslovne izvrsnosti za hotelsku industriju

Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija

Profili:

Avatar Url Ivanka Avelini-Holjevac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Avelini Holjevac, Ivanka
Poslovna etika- dimenzija kvalitete turizma // Univerzitetska hronika, 2 (2010), 2; 45-51 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Avelini Holjevac, I. (2010) Poslovna etika- dimenzija kvalitete turizma. Univerzitetska hronika, 2 (2), 45-51.
@article{article, author = {Avelini Holjevac, Ivanka}, year = {2010}, pages = {45-51}, keywords = {upravljanje kvalitetom, etika, moral, turizam}, journal = {Univerzitetska hronika}, volume = {2}, number = {2}, issn = {1840-3999}, title = {Poslovna etika- dimenzija kvalitete turizma}, keyword = {upravljanje kvalitetom, etika, moral, turizam} }
@article{article, author = {Avelini Holjevac, Ivanka}, year = {2010}, pages = {45-51}, keywords = {quality management, ethics, morality, tourism}, journal = {Univerzitetska hronika}, volume = {2}, number = {2}, issn = {1840-3999}, title = {Business Ethics - Dimensions of Quality of Tourism}, keyword = {quality management, ethics, morality, tourism} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font