Pregled bibliografske jedinice broj: 452888
Poslovna etika- dimenzija kvalitete turizma
Poslovna etika- dimenzija kvalitete turizma // Univerzitetska hronika, 2 (2010), 2; 45-51 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 452888 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poslovna etika- dimenzija kvalitete turizma
(Business Ethics - Dimensions of Quality of Tourism)
Autori
Avelini Holjevac, Ivanka
Izvornik
Univerzitetska hronika (1840-3999) 2
(2010), 2;
45-51
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
upravljanje kvalitetom; etika; moral; turizam
(quality management; ethics; morality; tourism)
Sažetak
Etika je jedan od dimenzija i mjerila ukupne kvalitete društva. Cilj rada je istaknuti etiku kao dimenziju ukupne kvalitete društva, kvalitete rada i kvalitete života ljudi. Nakon definiranja etike, poslvne etike i društvene odgovornosti gospodarstva, daje se primjer etike i društvene odgovornosti turizma i hotelske industrije, jedne od najvećih svjetskih industrija ali i društvene pojave s velikom tendencijom daljnjeg širenja i razvoja. Mediji su instrument kojim korporacije, kompanije i poduzeća informiraju javnost o svojim poslovnim uspjesima, naglašavajući pri tome sve više doprinos razvoju društva i svoju društvenu odgovornost i poslovnu etiku. Promocionalna etika povećava ugled poduzeća i tržišnu konkurentnost.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
116-1162459-2458 - Modeli i standardi kvalitete i poslovne izvrsnosti za hotelsku industriju
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
Profili:
Ivanka Avelini-Holjevac
(autor)