Pregled bibliografske jedinice broj: 452288
Marketing u funkciji povećanja uspješnosti zrakoplovnih poduzeća.
Marketing u funkciji povećanja uspješnosti zrakoplovnih poduzeća., 2009., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 452288 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing u funkciji povećanja uspješnosti zrakoplovnih poduzeća.
(Marketing in Order to increase the Success of Airline Companies.)
Autori
Marković, Nataša
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
Podatak o recenziji nije dostupan
Godina
2009
Stranica
106
Mentor
Mencer, Ivan
Ključne riječi
Marketing u uslužnim djelatnostima; okruženje zrakoplovnih poduzeća; istraživanje tržišta zračnog prometa; strategija zrakoplovnih poduzeća
(Marketing in the Service Sector; Airlines Business Environment; Market Research; Air Transport; Business Aviation Strategy)
Sažetak
Implementacija marketinga vrlo je značajna za sve grane, pa tako i za zrakoplovstvo. U radu su objašnjene karakteristike marketing usluga, okruženje zrakoplovnih poduzeća te istraživanje tržišta zračnog prometa. Na temelju prikupljenih podataka zrakoplovna poduzeća određuju najpogodniju kombinaciju marketing- miksa. Formulacija marketing strategije vrlo je zahtjevan proces koji obuhvaća: definiranje misije, analizu situacije, utvrđivanje ciljeva te vrednovanje strategije i korektivne prilagodbe postavljene strategije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Ivan Mencer
(mentor)