Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 452288

Marketing u funkciji povećanja uspješnosti zrakoplovnih poduzeća.


Marković, Nataša
Marketing u funkciji povećanja uspješnosti zrakoplovnih poduzeća., 2009., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 452288 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing u funkciji povećanja uspješnosti zrakoplovnih poduzeća.
(Marketing in Order to increase the Success of Airline Companies.)

Autori
Marković, Nataša

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
Podatak o recenziji nije dostupan

Godina
2009

Stranica
106

Mentor
Mencer, Ivan

Ključne riječi
Marketing u uslužnim djelatnostima; okruženje zrakoplovnih poduzeća; istraživanje tržišta zračnog prometa; strategija zrakoplovnih poduzeća
(Marketing in the Service Sector; Airlines Business Environment; Market Research; Air Transport; Business Aviation Strategy)

Sažetak
Implementacija marketinga vrlo je značajna za sve grane, pa tako i za zrakoplovstvo. U radu su objašnjene karakteristike marketing usluga, okruženje zrakoplovnih poduzeća te istraživanje tržišta zračnog prometa. Na temelju prikupljenih podataka zrakoplovna poduzeća određuju najpogodniju kombinaciju marketing- miksa. Formulacija marketing strategije vrlo je zahtjevan proces koji obuhvaća: definiranje misije, analizu situacije, utvrđivanje ciljeva te vrednovanje strategije i korektivne prilagodbe postavljene strategije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Ivan Mencer (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Marković, Nataša
Marketing u funkciji povećanja uspješnosti zrakoplovnih poduzeća., 2009., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
Marković, N. (2009) 'Marketing u funkciji povećanja uspješnosti zrakoplovnih poduzeća.', magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Markovi\'{c}, Nata\v{s}a}, year = {2009}, pages = {106}, keywords = {Marketing u uslu\v{z}nim djelatnostima, okru\v{z}enje zrakoplovnih poduze\'{c}a, istra\v{z}ivanje tr\v{z}i\v{s}ta zra\v{c}nog prometa, strategija zrakoplovnih poduze\'{c}a}, title = {Marketing u funkciji pove\'{c}anja uspje\v{s}nosti zrakoplovnih poduze\'{c}a.}, keyword = {Marketing u uslu\v{z}nim djelatnostima, okru\v{z}enje zrakoplovnih poduze\'{c}a, istra\v{z}ivanje tr\v{z}i\v{s}ta zra\v{c}nog prometa, strategija zrakoplovnih poduze\'{c}a}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Markovi\'{c}, Nata\v{s}a}, year = {2009}, pages = {106}, keywords = {Marketing in the Service Sector, Airlines Business Environment, Market Research, Air Transport, Business Aviation Strategy}, title = {Marketing in Order to increase the Success of Airline Companies.}, keyword = {Marketing in the Service Sector, Airlines Business Environment, Market Research, Air Transport, Business Aviation Strategy}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font