Pregled bibliografske jedinice broj: 452243
Oblikovanje efikasne strategije marketinga poljskog poduzeća FRoSTA za ulazak na hrvatsko tržište
Oblikovanje efikasne strategije marketinga poljskog poduzeća FRoSTA za ulazak na hrvatsko tržište, 2009., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 452243 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Oblikovanje efikasne strategije marketinga poljskog poduzeća FRoSTA za ulazak na hrvatsko tržište
(Formation of effective Marketing Strategies of Company FROST from Poland to enter on the Croatian market)
Autori
Tudović, Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
Podatak o recenziji nije dostupan
Godina
2009
Stranica
100
Mentor
Mencer, Ivan
Ključne riječi
Internacionalizacija poslovanja; karakteristike i specifičnosti hrvatskog tržišta; specifičnosti marketing strategija; elementi marketing miksa poduzeća FRoSTA; međunarodna ugovorna suradnja
(The internationalization of Business; the specific Characteristics of the croatian Market; specific Marketing Strategies; Marketing mix Elements of Company FROST; international Contracting Opportunities)
Sažetak
Oblikovanje strategije marketing miksa danas je sve važnija za sva poduzeća. Poduzeće Frosta pokušava ući na hrvatsko tržište proučavanjem najprikladnije strategije marketing miksa. Prezentirani su podaci detaljne analize hrvatskog tržišta, prepreke i ograničenja ulaska te proces donošenja odluka o ulasku na hrvatsko tržište.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Ivan Mencer
(mentor)