Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 452243

Oblikovanje efikasne strategije marketinga poljskog poduzeća FRoSTA za ulazak na hrvatsko tržište


Tudović, Martina
Oblikovanje efikasne strategije marketinga poljskog poduzeća FRoSTA za ulazak na hrvatsko tržište, 2009., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 452243 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Oblikovanje efikasne strategije marketinga poljskog poduzeća FRoSTA za ulazak na hrvatsko tržište
(Formation of effective Marketing Strategies of Company FROST from Poland to enter on the Croatian market)

Autori
Tudović, Martina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
Podatak o recenziji nije dostupan

Godina
2009

Stranica
100

Mentor
Mencer, Ivan

Ključne riječi
Internacionalizacija poslovanja; karakteristike i specifičnosti hrvatskog tržišta; specifičnosti marketing strategija; elementi marketing miksa poduzeća FRoSTA; međunarodna ugovorna suradnja
(The internationalization of Business; the specific Characteristics of the croatian Market; specific Marketing Strategies; Marketing mix Elements of Company FROST; international Contracting Opportunities)

Sažetak
Oblikovanje strategije marketing miksa danas je sve važnija za sva poduzeća. Poduzeće Frosta pokušava ući na hrvatsko tržište proučavanjem najprikladnije strategije marketing miksa. Prezentirani su podaci detaljne analize hrvatskog tržišta, prepreke i ograničenja ulaska te proces donošenja odluka o ulasku na hrvatsko tržište.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Ivan Mencer (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Tudović, Martina
Oblikovanje efikasne strategije marketinga poljskog poduzeća FRoSTA za ulazak na hrvatsko tržište, 2009., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
Tudović, M. (2009) 'Oblikovanje efikasne strategije marketinga poljskog poduzeća FRoSTA za ulazak na hrvatsko tržište', magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Tudovi\'{c}, Martina}, year = {2009}, pages = {100}, keywords = {Internacionalizacija poslovanja, karakteristike i specifi\v{c}nosti hrvatskog tr\v{z}i\v{s}ta, specifi\v{c}nosti marketing strategija, elementi marketing miksa poduze\'{c}a FRoSTA, me\djunarodna ugovorna suradnja}, title = {Oblikovanje efikasne strategije marketinga poljskog poduze\'{c}a FRoSTA za ulazak na hrvatsko tr\v{z}i\v{s}te}, keyword = {Internacionalizacija poslovanja, karakteristike i specifi\v{c}nosti hrvatskog tr\v{z}i\v{s}ta, specifi\v{c}nosti marketing strategija, elementi marketing miksa poduze\'{c}a FRoSTA, me\djunarodna ugovorna suradnja}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Tudovi\'{c}, Martina}, year = {2009}, pages = {100}, keywords = {The internationalization of Business, the specific Characteristics of the croatian Market, specific Marketing Strategies, Marketing mix Elements of Company FROST, international Contracting Opportunities}, title = {Formation of effective Marketing Strategies of Company FROST from Poland to enter on the Croatian market}, keyword = {The internationalization of Business, the specific Characteristics of the croatian Market, specific Marketing Strategies, Marketing mix Elements of Company FROST, international Contracting Opportunities}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font