Pregled bibliografske jedinice broj: 451880
Mike Featherstone, Consumer Culture and Postmodernism, 2nd Edition
Mike Featherstone, Consumer Culture and Postmodernism, 2nd Edition // Revija za sociologiju, Vol. 40(39) (2009), 3-4; 292-294 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, stručni)
CROSBI ID: 451880 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mike Featherstone, Consumer Culture and Postmodernism, 2nd Edition
Autori
Bilić, Paško
Izvornik
Revija za sociologiju (0350-154X) Vol. 40(39)
(2009), 3-4;
292-294
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, stručni
Ključne riječi
potrošačka kultura; postmodernizam
(consumer culture; postmodernism)
Sažetak
Rad je prikaz knjige Mike Featherstonea, 'Consumer Culture and Postmodernism, 2nd Edition'.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sociologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
017-0171685-0806 - Globalni utjecaji i lokalne kulturne promjene (Švob-Đokić, Nada, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Institut za razvoj i međunarodne odnose
Profili:
Pasko Bilic
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Central and East European Online Library - CEEOL
- International Bibliography of the Social Sciences (IBSS)
- Sociological Abstracts
- Worldwide Political Science Abstracts
- SCOPUS
- SocINDEX (EBSCO, Ipswich, USA)