Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 45185

Strateški-marketinški plan turizma Virovitičko-podravske županije


Hendija, Zvjezdana; Horak, Siniša; Ivandić, Neven; Klarić, Zoran; Mikačić, Vesna; Radnić, Ante; Weber, Sanda
Strateški-marketinški plan turizma Virovitičko-podravske županije, 1999. (elaborat/studija).


CROSBI ID: 45185 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Strateški-marketinški plan turizma Virovitičko-podravske županije
(Tourism strategic-marketing plan of Virovitica-podravska county)

Autori
Hendija, Zvjezdana ; Horak, Siniša ; Ivandić, Neven ; Klarić, Zoran ; Mikačić, Vesna ; Radnić, Ante ; Weber, Sanda

Izvornik
Institut za turizam, Zagreb

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, elaborat/studija

Godina
1999

Ključne riječi
turizam; strateški-marketinški plan; Virovitičko-podravske županija; Hrvatska
(tourism; strategic-marketing plan; Virovitica-podravska county; Croatia)

Sažetak
Strateški-marketinški plan turizma instrument je za osmišljeno i djelotvorno upravljanje brojnim elementima koji čine cjelovitu strategiju marketinga turističke destinacije: od vizije i pozicioniranja do proizvoda, ciljanih tržišta, kanala distribucije i promocijskih aktivnosti. Strateški-marketinški plan turizma Virovitičko-podravske županije obuhvaća četiri osnovne tematske cjeline: (1) analizu turističkog tržišta tj. turističku ponudu i potražnju u županiji; (2) analizu okruženja tj. analizu konkurencije i novih trendova u turizmu; (3) tržišnu poziciju županije, SWOT analizu i ciljeva marketinške strategije te (4) marketinšku strategiju kojom se vrši turističko pozicionira županija u širem konkurentskom okruženju, utvrđuje primarni turistički proizvod/proizvodi, tržišta, vrsta promocije te predlaže projekt razvoja turizma u županiji.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
01260101
01260102

Ustanove:
Institut za turizam, Zagreb

Profili:

Avatar Url Siniša Horak (autor)

Avatar Url Neven Ivandić (autor)

Avatar Url Zvjezdana Hendija (autor)

Avatar Url Ante Radnić (autor)

Avatar Url Sanda Čorak (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Hendija, Zvjezdana; Horak, Siniša; Ivandić, Neven; Klarić, Zoran; Mikačić, Vesna; Radnić, Ante; Weber, Sanda
Strateški-marketinški plan turizma Virovitičko-podravske županije, 1999. (elaborat/studija).
Hendija, Z., Horak, S., Ivandić, N., Klarić, Z., Mikačić, V., Radnić, A. & Weber, S. (1999) Strateški-marketinški plan turizma Virovitičko-podravske županije. Institut za turizam, Zagreb. Elaborat/studija.
@unknown{unknown, author = {Hendija, Zvjezdana and Horak, Sini\v{s}a and Ivandi\'{c}, Neven and Klari\'{c}, Zoran and Mika\v{c}i\'{c}, Vesna and Radni\'{c}, Ante and Weber, Sanda}, year = {1999}, keywords = {turizam, strate\v{s}ki-marketin\v{s}ki plan, Viroviti\v{c}ko-podravske \v{z}upanija, Hrvatska}, title = {Strate\v{s}ki-marketin\v{s}ki plan turizma Viroviti\v{c}ko-podravske \v{z}upanije}, keyword = {turizam, strate\v{s}ki-marketin\v{s}ki plan, Viroviti\v{c}ko-podravske \v{z}upanija, Hrvatska} }
@unknown{unknown, author = {Hendija, Zvjezdana and Horak, Sini\v{s}a and Ivandi\'{c}, Neven and Klari\'{c}, Zoran and Mika\v{c}i\'{c}, Vesna and Radni\'{c}, Ante and Weber, Sanda}, year = {1999}, keywords = {tourism, strategic-marketing plan, Virovitica-podravska county, Croatia}, title = {Tourism strategic-marketing plan of Virovitica-podravska county}, keyword = {tourism, strategic-marketing plan, Virovitica-podravska county, Croatia} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font