Pregled bibliografske jedinice broj: 45185
Strateški-marketinški plan turizma Virovitičko-podravske županije
Strateški-marketinški plan turizma Virovitičko-podravske županije, 1999. (elaborat/studija).
CROSBI ID: 45185 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strateški-marketinški plan turizma Virovitičko-podravske županije
(Tourism strategic-marketing plan of Virovitica-podravska county)
Autori
Hendija, Zvjezdana ; Horak, Siniša ; Ivandić, Neven ; Klarić, Zoran ; Mikačić, Vesna ; Radnić, Ante ; Weber, Sanda
Izvornik
Institut za turizam, Zagreb
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, elaborat/studija
Godina
1999
Ključne riječi
turizam; strateški-marketinški plan; Virovitičko-podravske županija; Hrvatska
(tourism; strategic-marketing plan; Virovitica-podravska county; Croatia)
Sažetak
Strateški-marketinški plan turizma instrument je za osmišljeno i djelotvorno upravljanje brojnim elementima koji čine cjelovitu strategiju marketinga turističke destinacije: od vizije i pozicioniranja do proizvoda, ciljanih tržišta, kanala distribucije i promocijskih aktivnosti. Strateški-marketinški plan turizma Virovitičko-podravske županije obuhvaća četiri osnovne tematske cjeline: (1) analizu turističkog tržišta tj. turističku ponudu i potražnju u županiji; (2) analizu okruženja tj. analizu konkurencije i novih trendova u turizmu; (3) tržišnu poziciju županije, SWOT analizu i ciljeva marketinške strategije te (4) marketinšku strategiju kojom se vrši turističko pozicionira županija u širem konkurentskom okruženju, utvrđuje primarni turistički proizvod/proizvodi, tržišta, vrsta promocije te predlaže projekt razvoja turizma u županiji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Institut za turizam, Zagreb
Profili:
Siniša Horak
(autor)
Neven Ivandić
(autor)
Zvjezdana Hendija
(autor)
Ante Radnić
(autor)
Sanda Čorak
(autor)