Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 450174

Daniela Angelina Jelinčić (ur.): Cultural Tourism Goes Virtual, Audience Development in Southeast European Countries ; Zagreb, Institut za međunarodne odnose, 2009., str. 211


Demonja, Damir
Daniela Angelina Jelinčić (ur.): Cultural Tourism Goes Virtual, Audience Development in Southeast European Countries ; Zagreb, Institut za međunarodne odnose, 2009., str. 211 // Društvena istraživanja, 19 (2010), 1-2 (105-106); 315-317 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, stručni)


CROSBI ID: 450174 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Daniela Angelina Jelinčić (ur.): Cultural Tourism Goes Virtual, Audience Development in Southeast European Countries ; Zagreb, Institut za međunarodne odnose, 2009., str. 211
(Daniela Angelina Jelinčić (Ed.): Cultural Tourism Goes Virtual, Audience Development in Southeast European Countries ; Zagreb, Institut za međunarodne odnose, 2009., p. 211)

Autori
Demonja, Damir

Izvornik
Društvena istraživanja (1330-0288) 19 (2010), 1-2 (105-106); 315-317

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, stručni

Ključne riječi
kultura; turizam; kulturni turizam; virtualna kultura; ICT; zemlje Jugoistočne Europe; EU.
(culture; tourism; cultural tourism; virtual culture; ICT; Southeast European countries; EU.)

Sažetak
Knjiga «Cultural Tourism Goes Virtual: Audience Development in Southeast European Countries» temelji se na istraživanju «Virtualna kultura i razvoj publike: interkulturalna komunikacija u Jugoistočnoj Europi», koje je dio šireg projekta «Kulturna raznolikost, interkulturalna komunikacija i digitalna kultura», a proveli su ga Institut za međunarodne odnose (IMO) i Mreža Culturelink. Predmetna knjiga donosi podatke o e-poslovanju u kulturnom sektoru devet zemalja Jugoistočne Europe, koje je obuhvatilo spomenuto istraživanje, a to su: Albanija, Bosna i Hercegovina, Bugarska, Crna Gora, Hrvatska, Makedonija, Rumunjska, Slovenija i Srbija. Ti podaci predstavljaju temelj za smjernice razvoja politika digitalne kulture koje se koriste i u turizmu, odnosno utjecaja virtualne kulture na kulturni turizam. Istraživanje se temeljilo na znanstvenim metodama, a metodologija je bila jednaka za sve zemlje. Prvi dio istraživanja obuhvaćao je općenite podatke o stanju digitalne kulture u pojedinoj zemlji (npr. pregled digitizacije u zemlji općenito, broj korisnika interneta, digitizacija u kulturnom sektoru, identifikacija najboljih web stranica u kulturnom sektoru). Drugi dio istraživanja bio je podijeljen u dva istraživačka dijela: prvi za zemlje koje se koriste on-line prodajom kulturnih programa (s ciljem prikupljanja konkretnih i mjerljivih podataka o on-line prodaji) i drugi za zemlje koje se ne koriste on-line prodajom (prikupljali su se podaci o broju posjeta web stranicama, podrijetlu korisnika, razlozima ne korištenja on-line prodaje, i ostalo). Knjiga se sastoji od tri cjeline: uvoda, priloga (rezultata istraživanja) po zemljama i završnog teksta koji uspoređuje prilike u svim zemljama i daje zajedničke preporuke za razvoj virtualne kulture koja utječe na razvoj publike. Istraživanje se bavi jednom od važnih i nedovoljno istraženih tema našeg vremena, ulogom virtualne kulture u suvremenom društvu i mogućnostima njezine primjene u kulturno-turističkom poslovanju. Uspješnost web stranice neke kulturne ustanove, u smislu privlačenja turista, može se mjeriti on-line poslovanjem (prodajom) koju ustanova nudi. Knjiga «Cultural Tourism Goes Virtual: Audience Development in Southeast European Countries», temeljena na kombiniranim znanstvenim istraživanjima u području kulturnog turizma, dobrodošla je ne samo kao ilustracija stanja kulturnog turizma u istraživanim zemaljama, već od koristi može biti stručnjacima koji se bave obrađivanim područjem, ali i pojedincima, odnosno ustanovama/organizacijama uključenima u osmišljavanje kulturnih i informacijskih politika. Ovom knjigom dobili smo korisne, zanimljive i znanstveno utemeljene podatke, koji mogu poslužiti kao smjernice za planiranje brojnih strateških politika, pa tako i kulturnog turizma. Također, ti podaci omogućuju razumijevanje razloga, nužnosti i mogućnosti koje pruža virtualna kultura za dobrobit svakog razvijenog društva.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Sociologija, Etnologija i antropologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
017-0171682-1457 - Ekonomski aspekti sigurnosti (Knezović, Sandro, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Institut za razvoj i međunarodne odnose

Profili:

Avatar Url Damir Demonja (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Demonja, Damir
Daniela Angelina Jelinčić (ur.): Cultural Tourism Goes Virtual, Audience Development in Southeast European Countries ; Zagreb, Institut za međunarodne odnose, 2009., str. 211 // Društvena istraživanja, 19 (2010), 1-2 (105-106); 315-317 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, stručni)
Demonja, D. (2010) Daniela Angelina Jelinčić (ur.): Cultural Tourism Goes Virtual, Audience Development in Southeast European Countries ; Zagreb, Institut za međunarodne odnose, 2009., str. 211. Društvena istraživanja, 19 (1-2 (105-106)), 315-317.
@article{article, author = {Demonja, Damir}, year = {2010}, pages = {315-317}, keywords = {kultura, turizam, kulturni turizam, virtualna kultura, ICT, zemlje Jugoisto\v{c}ne Europe, EU.}, journal = {Dru\v{s}tvena istra\v{z}ivanja}, volume = {19}, number = {1-2 (105-106)}, issn = {1330-0288}, title = {Daniela Angelina Jelin\v{c}i\'{c} (ur.): Cultural Tourism Goes Virtual, Audience Development in Southeast European Countries ; Zagreb, Institut za me\djunarodne odnose, 2009., str. 211}, keyword = {kultura, turizam, kulturni turizam, virtualna kultura, ICT, zemlje Jugoisto\v{c}ne Europe, EU.} }
@article{article, author = {Demonja, Damir}, year = {2010}, pages = {315-317}, keywords = {culture, tourism, cultural tourism, virtual culture, ICT, Southeast European countries, EU.}, journal = {Dru\v{s}tvena istra\v{z}ivanja}, volume = {19}, number = {1-2 (105-106)}, issn = {1330-0288}, title = {Daniela Angelina Jelin\v{c}i\'{c} (Ed.): Cultural Tourism Goes Virtual, Audience Development in Southeast European Countries ; Zagreb, Institut za me\djunarodne odnose, 2009., p. 211}, keyword = {culture, tourism, cultural tourism, virtual culture, ICT, Southeast European countries, EU.} }

Časopis indeksira:


  • Current Contents Connect (CCC)
  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Social Science Citation Index (SSCI)
    • SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Sociological Abstracts
  • Research Alert (Current awareness service)





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font