Pregled bibliografske jedinice broj: 449532
IDENTITET HRVATSKOG TURIZMA
IDENTITET HRVATSKOG TURIZMA // Turizam i hotelska industrija 2008. / Ivanović, Zoran (ur.).
Rijeka: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2008. str. 617-628
CROSBI ID: 449532 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
IDENTITET HRVATSKOG TURIZMA
(IDENTITY OF CROATIAN TOURISM)
Autori
Karamarko, Nikola
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Turizam i hotelska industrija 2008.
Urednik/ci
Ivanović, Zoran
Izdavač
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci
Grad
Rijeka
Godina
2008
Raspon stranica
617-628
ISBN
978-953-6198-63-4
Ključne riječi
identitet turizma, konverzija kapaciteta privatni smještaj, mali obiteljski hoteli, turistički proizvod, hotelski standardi
(identity of tourism, capacity conversion, private accommodation, small family hotels, tourist product, hotel standard)
Sažetak
Identitet suvremenog Hrvatskog turizma bitno je određen postojećom nepovoljnom strukturom smještajnih kapaciteta. Struktura kapaciteta određuje ne samo identitet nego i kvalitetu i konkurentnost turističkog proizvoda na tržištu. Identitet Hrvatskog turizma u 2006. godini dominantno obilježava privatni smještaj umjesto hotela. U ponudi smještajnih kapaciteta od oko 843.000 postelja (100%) vodeći je privatni smještaj sa 363.000 postelja (43%) a hoteli čine samo 102.000 postelja ili (12%) smještajnih kapaciteta . Prepoznavanje identiteta hrvatskog turizma otežano je i činjenicom da se prema strukturi turista i ostvarenih noćenja radi gotovo isključivo o stranim gostima i noćenjima sa 89% . Upravljanje životnim vijekom privatnog smještaja zahtjeva njegovu konverziju u hotele, male prijateljske i obiteljske hotele, koji mogu postati jako prepoznatljiv identitet i temelj konkurentnosti novog hrvatskog turizma. Brža konverzija privatnog smještaja u hotelske objekte nameće potrebu da se izmjene neki nepotrebno teški elementi obveznog standarda za kategorizaciju hotela iz postojećeg Hrvatskog „Pravilnika o razvrstavanju, kategorizaciji, posebnim standardima i posebnoj kvaliteti smještajnih objekata iz skupine hoteli“.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
19. bienalni međunarodni kongres Turitam i hotelska industrija 2008.
POVEZANOST RADA
Projekti:
116-0000000-0758 - Upravljanje znanjem i kadrovima u turizmu kao značajkom hrvatskog identiteta
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
Profili:
Nikola Karamarko
(autor)