Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 449497

TRENDOVI BRANDIRANJA HOTELA U HRVATSKOJ


Karamarko, Nikola
TRENDOVI BRANDIRANJA HOTELA U HRVATSKOJ // TOURISM & HOSPITALITY INDUSTRY 2004 / Ivanović, Zoran (ur.).
Rijeka: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2004. str. 967-986


CROSBI ID: 449497 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
TRENDOVI BRANDIRANJA HOTELA U HRVATSKOJ
(HOTEL BRANDING TRENDS IN CROATIA)

Autori
Karamarko, Nikola

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni

Knjiga
TOURISM & HOSPITALITY INDUSTRY 2004

Urednik/ci
Ivanović, Zoran

Izdavač
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci

Grad
Rijeka

Godina
2004

Raspon stranica
967-986

ISBN
953-6198-47-9

Ključne riječi
hotelski brandovi, standardi brandova, franšizne naknade (fees), jedinstveni standard ponude franšiza (UFOC – uniform franchise offering circural), trendovi, kvaliteta, konkurentnost.
(hotel brands, franchise fees, uniform franchise offering circural (UFOC), quality, success in business, competitivness)

Sažetak
Premda brandirani hoteli širom svijeta i Europe, kao izabrani banchmark, postižu veći i kvalitetniji poslovni uspjeh, opće se stanje brandiranja i značajnog zaostajanja hrvatskih hotela sporo mijenja. Istraživanje je usmjereno na aktualne trendove, vrste i jedinstvene standarde u brandiranju svjetskih hotela – "Uniform Franchise Offering Circular (UFOC), kao i na prepoznavanje trendova brandiranih hotela u Hrvatskoj, prema ugovorima o Franchiseingu, Managementu, Pridruživanju (consortia brandovi) ili izgradnji vlastitih brandova. Rezultati istraživanja trendova brandiranja hotela i prijedlog rješenja doprinose ubrzanju, pojednostavljenju i djelotvornoj primjeni hotelskih brandova u hrvatskom hotelijerstvu, boljem proizvodnom pozicioniranju hotela, osposobljavanju managamenta i vlasnika hotela za podizanje konkurentnosti i kvalitete poslovnog uspjeh hotela. Hotelski brandovi u Hrvatskoj postaju sve traženiji strateški alat za uspješnije tržišno pozicioniranje i natjecanje hotela u globalnoj ekonomiji i konkurentnosti međunarodnog tržišta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
17 bienalni međunarodni kongres Tourism & Hospitality Industry 2004.



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija

Profili:

Avatar Url Nikola Karamarko (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Karamarko, Nikola
TRENDOVI BRANDIRANJA HOTELA U HRVATSKOJ // TOURISM & HOSPITALITY INDUSTRY 2004 / Ivanović, Zoran (ur.).
Rijeka: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2004. str. 967-986
Karamarko, N. (2004) TRENDOVI BRANDIRANJA HOTELA U HRVATSKOJ. U: Ivanović, Z. (ur.) TOURISM & HOSPITALITY INDUSTRY 2004. Rijeka, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, str. 967-986.
@inbook{inbook, author = {Karamarko, Nikola}, editor = {Ivanovi\'{c}, Z.}, year = {2004}, pages = {967-986}, keywords = {hotelski brandovi, standardi brandova, fran\v{s}izne naknade (fees), jedinstveni standard ponude fran\v{s}iza (UFOC – uniform franchise offering circural), trendovi, kvaliteta, konkurentnost.}, isbn = {953-6198-47-9}, title = {TRENDOVI BRANDIRANJA HOTELA U HRVATSKOJ}, keyword = {hotelski brandovi, standardi brandova, fran\v{s}izne naknade (fees), jedinstveni standard ponude fran\v{s}iza (UFOC – uniform franchise offering circural), trendovi, kvaliteta, konkurentnost.}, publisher = {Fakultet za menad\v{z}ment u turizmu i ugostiteljstvu Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Rijeka} }
@inbook{inbook, author = {Karamarko, Nikola}, editor = {Ivanovi\'{c}, Z.}, year = {2004}, pages = {967-986}, keywords = {hotel brands, franchise fees, uniform franchise offering circural (UFOC), quality, success in business, competitivness}, isbn = {953-6198-47-9}, title = {HOTEL BRANDING TRENDS IN CROATIA}, keyword = {hotel brands, franchise fees, uniform franchise offering circural (UFOC), quality, success in business, competitivness}, publisher = {Fakultet za menad\v{z}ment u turizmu i ugostiteljstvu Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font