Pregled bibliografske jedinice broj: 449497
TRENDOVI BRANDIRANJA HOTELA U HRVATSKOJ
TRENDOVI BRANDIRANJA HOTELA U HRVATSKOJ // TOURISM & HOSPITALITY INDUSTRY 2004 / Ivanović, Zoran (ur.).
Rijeka: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2004. str. 967-986
CROSBI ID: 449497 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
TRENDOVI BRANDIRANJA HOTELA U HRVATSKOJ
(HOTEL BRANDING TRENDS IN CROATIA)
Autori
Karamarko, Nikola
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
TOURISM & HOSPITALITY INDUSTRY 2004
Urednik/ci
Ivanović, Zoran
Izdavač
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci
Grad
Rijeka
Godina
2004
Raspon stranica
967-986
ISBN
953-6198-47-9
Ključne riječi
hotelski brandovi, standardi brandova, franšizne naknade (fees), jedinstveni standard ponude franšiza (UFOC – uniform franchise offering circural), trendovi, kvaliteta, konkurentnost.
(hotel brands, franchise fees, uniform franchise offering circural (UFOC), quality, success in business, competitivness)
Sažetak
Premda brandirani hoteli širom svijeta i Europe, kao izabrani banchmark, postižu veći i kvalitetniji poslovni uspjeh, opće se stanje brandiranja i značajnog zaostajanja hrvatskih hotela sporo mijenja. Istraživanje je usmjereno na aktualne trendove, vrste i jedinstvene standarde u brandiranju svjetskih hotela – "Uniform Franchise Offering Circular (UFOC), kao i na prepoznavanje trendova brandiranih hotela u Hrvatskoj, prema ugovorima o Franchiseingu, Managementu, Pridruživanju (consortia brandovi) ili izgradnji vlastitih brandova. Rezultati istraživanja trendova brandiranja hotela i prijedlog rješenja doprinose ubrzanju, pojednostavljenju i djelotvornoj primjeni hotelskih brandova u hrvatskom hotelijerstvu, boljem proizvodnom pozicioniranju hotela, osposobljavanju managamenta i vlasnika hotela za podizanje konkurentnosti i kvalitete poslovnog uspjeh hotela. Hotelski brandovi u Hrvatskoj postaju sve traženiji strateški alat za uspješnije tržišno pozicioniranje i natjecanje hotela u globalnoj ekonomiji i konkurentnosti međunarodnog tržišta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
17 bienalni međunarodni kongres Tourism & Hospitality Industry 2004.
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
Profili:
Nikola Karamarko
(autor)