Pregled bibliografske jedinice broj: 449478
Projektno-korelacijska nastava na učiteljskom studiju
Projektno-korelacijska nastava na učiteljskom studiju // Metodika, 9 (2008), 17; 287-295 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 449478 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Projektno-korelacijska nastava na učiteljskom studiju
(Project-Correlation Teaching at the Teacher's College)
Autori
Grahovac-Pražić, Vesna ; Vrcić-Mataija, Sanja
Izvornik
Metodika (1332-7879) 9
(2008), 17;
287-295
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
kazalište; književnost; nastava; student; umjetnost
(theatre; literature; teaching; student; art.)
Sažetak
U radu se iznose rezultati projektno-korelacijske nastave sa studentima učiteljskog studija. Cilj je osvješćivanje spoznaje o autonomnosti i prožimanju različitih umjetnosti i uočavanje postupka prijenosa iz jednog medija u drugi. Poticanjem kreativnog izražavanja i kritičkog mišljenja kroz postupak dramatizacije proznog teksta i primjenu anketne metode istaknuta je potreba o vrjednovanju umjetnosti sa stajališta njenih sredstava umjetničkog izraza. Priča Sunčane Škrinjarić Plesna haljina žutog maslačka, uključena u kolegije književnosti, medija i metodike, promatrana je kroz literarni i kazališni diskurs.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
227-2270729-0719 - Jezično-likovni standardi u početnom čitanju i pisanju na hrvatskom jeziku (Bežen, Ante, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Content Pages in Education