Pregled bibliografske jedinice broj: 449029
Kako lakše učiti fiziku : mnemotehnike : pomoć pri učenju
Kako lakše učiti fiziku : mnemotehnike : pomoć pri učenju. Zagreb: Školska knjiga, 2009 (prirucnik)
CROSBI ID: 449029 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kako lakše učiti fiziku : mnemotehnike : pomoć pri učenju
(How to learn physics easier : mnemonics : help in learning)
Autori
Arar, Ljiljana ; Kolić-Vehovec, Svjetlana ; Milotić, Branka
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, prirucnik, strucna
Izdavač
Školska knjiga
Grad
Zagreb
Godina
2009
Stranica
83
ISBN
978-953-0-51385-3
Ključne riječi
fizika; učenje; pomoć; mnemotehnike
(physics; learning; assistance; mnemonics)
Sažetak
Ova se knjižica sastoji od tri dijela. U prvome je dijelu dan opis mnemotehnika s primjerima za svaku mnemotehniku iz različitih područja i sadržaja. U drugom i trećem dijelu su dani primjeri mnemotehnika za sadržaje pojedinih sadržaja iz fizike za VII. i VIII. razred osnovne škole. Mnemotehnike su korisne za zapamćivanje sadržaja koji su potpuno novi, koji se ne daju osobno iskusiti ili opažati i koje generacije uče i zaboravljaju vrlo brzo: čim je prošlo ocjenjivanje, čim je položen razred ili tek što smo se upisali u novu školu. Ono što je teško zapamtiti jesu imena fizičara, znakovi i jedinice veličina, formule, specifične informacije o različitim fizičkim značajkama objekata i tvari. Teško zapamtiti neku informaciju može značiti tri stvari: teško naučiti, teško sačuvati naučenu informaciju ili teško do nje doći iako smo je nekad ili u nekim drugim uvjetima znali. U borbi protiv zaboravljanja koriste se različite ''kuke'' koje su najučinkovitije kada imaju osobne elemente, a u ovoj su knjizi dane upute za njihovo kreiranje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Fizika
POVEZANOST RADA
Projekti:
316-0091361-2825 - Razvoj i modeliranje fizičkih koncepata u učioničkom i e-okruženju
Ustanove:
Sveučilište u Rijeci - Odjel za fiziku