Pregled bibliografske jedinice broj: 448955
Izgradnja hrvatskih turističkih brandova u funkciji razvoja opskrbe i izvoza,
Izgradnja hrvatskih turističkih brandova u funkciji razvoja opskrbe i izvoza, // Stanje i razvojne mogućnosti u aktualnom informatičkom okruženju / Meler, Marcel ; Ružić, Drago (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2004. str. 25-38
CROSBI ID: 448955 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Izgradnja hrvatskih turističkih brandova u funkciji razvoja opskrbe i izvoza,
(Branding Croatian Tourist Product Brand in function of supplies and export development)
Autori
Karamarko, Nikola
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Stanje i razvojne mogućnosti u aktualnom informatičkom okruženju
Urednik/ci
Meler, Marcel ; Ružić, Drago
Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Grad
Osijek
Godina
2004
Raspon stranica
25-38
ISBN
953-6037-86-2
Ključne riječi
izgradnja brandova, kvaliteta, konkurentnost, opskrba, standard
(building brands, quality, competitiveness, supply, standard)
Sažetak
Iako se hrvatski turizam vratio na međunarodno tržište udio domaćih inputa u opskrbi znatno se smanjuje. Istraživanje je usmjereno na vezu između izgradnje sustava hrvatskih turističkih brandova (HTB) i razvoja opskrbe za izvoz putem brandiranih proizvoda. Opskrba se temelji na izgradnji HTB s više kvalitetnih domaćih inputa u standardima svakog branda i na svim udruženim brandovima zajedno. Razlozi za izgradnju brandova su u jačanju konkurentnosti i izvozu kroz turizam, u stalnom tržišnom natjecanju s najboljima, u većoj kvaliteti i dobiti koju ostvaruju brandirani proizvodi u hotelijerstvu. Gradeći HTB stvara se i dugoročni partnerski odnos " B2B", kao standard. Standardi branda su najbolja mjera svake uspješnosti. Oni su također i pokazatelji za vođenje konkurentne poslovne i razvojne politike, izvoza kroz turizam i nacionalne brandove.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
U okviru projekta Kontinentalni gospodarski resursi u funkciji razvitka turizma Republike Hrvatske