Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 448955

Izgradnja hrvatskih turističkih brandova u funkciji razvoja opskrbe i izvoza,


Karamarko, Nikola
Izgradnja hrvatskih turističkih brandova u funkciji razvoja opskrbe i izvoza, // Stanje i razvojne mogućnosti u aktualnom informatičkom okruženju / Meler, Marcel ; Ružić, Drago (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2004. str. 25-38


CROSBI ID: 448955 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Izgradnja hrvatskih turističkih brandova u funkciji razvoja opskrbe i izvoza,
(Branding Croatian Tourist Product Brand in function of supplies and export development)

Autori
Karamarko, Nikola

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Stanje i razvojne mogućnosti u aktualnom informatičkom okruženju

Urednik/ci
Meler, Marcel ; Ružić, Drago

Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

Grad
Osijek

Godina
2004

Raspon stranica
25-38

ISBN
953-6037-86-2

Ključne riječi
izgradnja brandova, kvaliteta, konkurentnost, opskrba, standard
(building brands, quality, competitiveness, supply, standard)

Sažetak
Iako se hrvatski turizam vratio na međunarodno tržište udio domaćih inputa u opskrbi znatno se smanjuje. Istraživanje je usmjereno na vezu između izgradnje sustava hrvatskih turističkih brandova (HTB) i razvoja opskrbe za izvoz putem brandiranih proizvoda. Opskrba se temelji na izgradnji HTB s više kvalitetnih domaćih inputa u standardima svakog branda i na svim udruženim brandovima zajedno. Razlozi za izgradnju brandova su u jačanju konkurentnosti i izvozu kroz turizam, u stalnom tržišnom natjecanju s najboljima, u većoj kvaliteti i dobiti koju ostvaruju brandirani proizvodi u hotelijerstvu. Gradeći HTB stvara se i dugoročni partnerski odnos " B2B", kao standard. Standardi branda su najbolja mjera svake uspješnosti. Oni su također i pokazatelji za vođenje konkurentne poslovne i razvojne politike, izvoza kroz turizam i nacionalne brandove.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
U okviru projekta Kontinentalni gospodarski resursi u funkciji razvitka turizma Republike Hrvatske



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Nikola Karamarko (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Karamarko, Nikola
Izgradnja hrvatskih turističkih brandova u funkciji razvoja opskrbe i izvoza, // Stanje i razvojne mogućnosti u aktualnom informatičkom okruženju / Meler, Marcel ; Ružić, Drago (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2004. str. 25-38
Karamarko, N. (2004) Izgradnja hrvatskih turističkih brandova u funkciji razvoja opskrbe i izvoza,. U: Meler, M. & Ružić, D. (ur.) Stanje i razvojne mogućnosti u aktualnom informatičkom okruženju. Osijek, Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, str. 25-38.
@inbook{inbook, author = {Karamarko, Nikola}, year = {2004}, pages = {25-38}, keywords = {izgradnja brandova, kvaliteta, konkurentnost, opskrba, standard}, isbn = {953-6037-86-2}, title = {Izgradnja hrvatskih turisti\v{c}kih brandova u funkciji razvoja opskrbe i izvoza,}, keyword = {izgradnja brandova, kvaliteta, konkurentnost, opskrba, standard}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek} }
@inbook{inbook, author = {Karamarko, Nikola}, year = {2004}, pages = {25-38}, keywords = {building brands, quality, competitiveness, supply, standard}, isbn = {953-6037-86-2}, title = {Branding Croatian Tourist Product Brand in function of supplies and export development}, keyword = {building brands, quality, competitiveness, supply, standard}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font