Pregled bibliografske jedinice broj: 448881
Branding hrvatskih hotela s oznakom marke Q - Quality Hotels
Branding hrvatskih hotela s oznakom marke Q - Quality Hotels // Tourism & Hospitality Industry 2006: New Trends in Tourism and Hospitality Management / Zoran Ivanović (ur.).
Rijeka: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2006. str. 605-621
CROSBI ID: 448881 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Branding hrvatskih hotela s oznakom marke Q - Quality Hotels
(/ Croatian Hotel Branding with the Mark Q – Quality Hotels)
Autori
Ružić, Drago ; Karamarko, Nikola
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Tourism & Hospitality Industry 2006: New Trends in Tourism and Hospitality Management
Urednik/ci
Zoran Ivanović
Izdavač
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci
Grad
Rijeka
Godina
2006
Raspon stranica
605-621
ISBN
953-6198-89-4
Ključne riječi
branding hotela, standardi branda, oznaka kvalitete Q hotel, konkurentnost, TQM, Business Excellence
(hotel branding, brand standards, Q Hotel quality mark, TQM, Businnes Excellence)
Sažetak
Razlozi zaostajanja hrvatskih hotela u odnosu na evropske nalazi se u načinima upravljanja i razini kvalitete brandiranih i ne brandiranih hotela. Rezultati istraživanja trendova brandiranja hotela i prijedlog rješanja doprinose djelotvornoj primjeni brandinga u hrvatskom hotelijerstvu kao preduvjetu tržišne konkurentnosti. Pojedinačno, zajedničko nacionalno i globalno brandiranje hrvatskih hotela nužno je radi konkurentnosti i natjecanja u kvaliteti i profitabilnosti na međunarodnom turističkom tržištu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija