Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 448881

Branding hrvatskih hotela s oznakom marke Q - Quality Hotels


Ružić, Drago; Karamarko, Nikola
Branding hrvatskih hotela s oznakom marke Q - Quality Hotels // Tourism & Hospitality Industry 2006: New Trends in Tourism and Hospitality Management / Zoran Ivanović (ur.).
Rijeka: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2006. str. 605-621


CROSBI ID: 448881 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Branding hrvatskih hotela s oznakom marke Q - Quality Hotels
(/ Croatian Hotel Branding with the Mark Q – Quality Hotels)

Autori
Ružić, Drago ; Karamarko, Nikola

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Tourism & Hospitality Industry 2006: New Trends in Tourism and Hospitality Management

Urednik/ci
Zoran Ivanović

Izdavač
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci

Grad
Rijeka

Godina
2006

Raspon stranica
605-621

ISBN
953-6198-89-4

Ključne riječi
branding hotela, standardi branda, oznaka kvalitete Q hotel, konkurentnost, TQM, Business Excellence
(hotel branding, brand standards, Q Hotel quality mark, TQM, Businnes Excellence)

Sažetak
Razlozi zaostajanja hrvatskih hotela u odnosu na evropske nalazi se u načinima upravljanja i razini kvalitete brandiranih i ne brandiranih hotela. Rezultati istraživanja trendova brandiranja hotela i prijedlog rješanja doprinose djelotvornoj primjeni brandinga u hrvatskom hotelijerstvu kao preduvjetu tržišne konkurentnosti. Pojedinačno, zajedničko nacionalno i globalno brandiranje hrvatskih hotela nužno je radi konkurentnosti i natjecanja u kvaliteti i profitabilnosti na međunarodnom turističkom tržištu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija

Profili:

Avatar Url Drago Ružić (autor)

Avatar Url Nikola Karamarko (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Ružić, Drago; Karamarko, Nikola
Branding hrvatskih hotela s oznakom marke Q - Quality Hotels // Tourism & Hospitality Industry 2006: New Trends in Tourism and Hospitality Management / Zoran Ivanović (ur.).
Rijeka: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2006. str. 605-621
Ružić, D. & Karamarko, N. (2006) Branding hrvatskih hotela s oznakom marke Q - Quality Hotels. U: Zoran Ivanović (ur.) Tourism & Hospitality Industry 2006: New Trends in Tourism and Hospitality Management. Rijeka, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, str. 605-621.
@inbook{inbook, author = {Ru\v{z}i\'{c}, Drago and Karamarko, Nikola}, year = {2006}, pages = {605-621}, keywords = {branding hotela, standardi branda, oznaka kvalitete Q hotel, konkurentnost, TQM, Business Excellence}, isbn = {953-6198-89-4}, title = {Branding hrvatskih hotela s oznakom marke Q - Quality Hotels}, keyword = {branding hotela, standardi branda, oznaka kvalitete Q hotel, konkurentnost, TQM, Business Excellence}, publisher = {Fakultet za menad\v{z}ment u turizmu i ugostiteljstvu Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Rijeka} }
@inbook{inbook, author = {Ru\v{z}i\'{c}, Drago and Karamarko, Nikola}, year = {2006}, pages = {605-621}, keywords = {hotel branding, brand standards, Q Hotel quality mark, TQM, Businnes Excellence}, isbn = {953-6198-89-4}, title = {/ Croatian Hotel Branding with the Mark Q – Quality Hotels}, keyword = {hotel branding, brand standards, Q Hotel quality mark, TQM, Businnes Excellence}, publisher = {Fakultet za menad\v{z}ment u turizmu i ugostiteljstvu Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font