Pregled bibliografske jedinice broj: 44864
Market research at the Zagreb furniture fair
Market research at the Zagreb furniture fair // Marketing at break or the millenium / Šupin, Mikulaš (ur.).
Zvolen: Tehničko Sveučilište u Zvolenu (TUZ), 2000. str. 133-138 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 44864 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Market research at the Zagreb furniture fair
(Market reserach at the Zagreb furniture fair)
Autori
Motik, Darko ; Jelačić, Denis
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Marketing at break or the millenium
/ Šupin, Mikulaš - Zvolen : Tehničko Sveučilište u Zvolenu (TUZ), 2000, 133-138
Skup
International Colloquim Marketing 2000
Mjesto i datum
Kováčová, Slovačka; Zvolen, Slovačka, 17.05.2000. - 19.05.2000
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
marketing research; customer preferences; Zagreb fair
Sažetak
Istraživanja provedena na Zagrebačkom sajmu namještaja pokazuju da se proizvođači namještaja premalo osvrću na potrebe i želje kupaca, a prezentacija njihovih proizvoda nije u skladu s trendovima, što se posebice odnosi na prikaz ekološke prihvatljivosti proizvoda i certifikat o kvaliteti proizvoda.
Izvorni jezik
Engleski