Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 44864

Market research at the Zagreb furniture fair


Motik, Darko; Jelačić, Denis
Market research at the Zagreb furniture fair // Marketing at break or the millenium / Šupin, Mikulaš (ur.).
Zvolen: Tehničko Sveučilište u Zvolenu (TUZ), 2000. str. 133-138 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 44864 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Market research at the Zagreb furniture fair
(Market reserach at the Zagreb furniture fair)

Autori
Motik, Darko ; Jelačić, Denis

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Marketing at break or the millenium / Šupin, Mikulaš - Zvolen : Tehničko Sveučilište u Zvolenu (TUZ), 2000, 133-138

Skup
International Colloquim Marketing 2000

Mjesto i datum
Kováčová, Slovačka; Zvolen, Slovačka, 17.05.2000. - 19.05.2000

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
marketing research; customer preferences; Zagreb fair

Sažetak
Istraživanja provedena na Zagrebačkom sajmu namještaja pokazuju da se proizvođači namještaja premalo osvrću na potrebe i želje kupaca, a prezentacija njihovih proizvoda nije u skladu s trendovima, što se posebice odnosi na prikaz ekološke prihvatljivosti proizvoda i certifikat o kvaliteti proizvoda.

Izvorni jezik
Engleski



POVEZANOST RADA


Projekti:
068011

Ustanove:
Fakultet šumarstva i drvne tehnologije

Profili:

Avatar Url Denis Jelačić (autor)

Avatar Url Darko Motik (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Motik, Darko; Jelačić, Denis
Market research at the Zagreb furniture fair // Marketing at break or the millenium / Šupin, Mikulaš (ur.).
Zvolen: Tehničko Sveučilište u Zvolenu (TUZ), 2000. str. 133-138 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Motik, D. & Jelačić, D. (2000) Market research at the Zagreb furniture fair. U: Šupin, M. (ur.)Marketing at break or the millenium.
@article{article, author = {Motik, Darko and Jela\v{c}i\'{c}, Denis}, editor = {\v{S}upin, M.}, year = {2000}, pages = {133-138}, keywords = {marketing research, customer preferences, Zagreb fair}, title = {Market research at the Zagreb furniture fair}, keyword = {marketing research, customer preferences, Zagreb fair}, publisher = {Tehni\v{c}ko Sveu\v{c}ili\v{s}te u Zvolenu (TUZ)}, publisherplace = {Kov\'{a}\v{c}ov\'{a}, Slova\v{c}ka; Zvolen, Slova\v{c}ka} }
@article{article, author = {Motik, Darko and Jela\v{c}i\'{c}, Denis}, editor = {\v{S}upin, M.}, year = {2000}, pages = {133-138}, keywords = {marketing research, customer preferences, Zagreb fair}, title = {Market reserach at the Zagreb furniture fair}, keyword = {marketing research, customer preferences, Zagreb fair}, publisher = {Tehni\v{c}ko Sveu\v{c}ili\v{s}te u Zvolenu (TUZ)}, publisherplace = {Kov\'{a}\v{c}ov\'{a}, Slova\v{c}ka; Zvolen, Slova\v{c}ka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font