Pregled bibliografske jedinice broj: 44837
Nova medijska agenda : za europsku medijsku politiku u Hrvatskoj
Nova medijska agenda : za europsku medijsku politiku u Hrvatskoj // Medijska istraživanja, 5 (1999), 2; 285-301 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 44837 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nova medijska agenda : za europsku medijsku politiku u Hrvatskoj
(New media agenda : for a european media policy in Croatia)
Autori
Peruško Čulek, Zrinjka
Izvornik
Medijska istraživanja (1330-6928) 5
(1999), 2;
285-301
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
mediji; medijska politika; radio; televizija; tisak; Hrvatska; Europa
(media; media policy; radio; television; print; Croatia; Europe)
Sažetak
Članak analizira probleme u hrvatskom medijskom prostoru i prelaže pravce za razvoj hrvatske medijske politike koja bi uvažila potrebu demokratizacije hrvatskog medijskog prostora uz istodobnu mogućnost tržišnog djelovanja medija. Članak obuhvaća pitanja temeljnog demokratskog konsenzusa, slobode izražavanja i novinarske profesije, ulogu javne radiotelevizije, tržišta konkurencije i monopola, pitanje liberalizacije audiovizualnog tržišta te koncentracije medijskog vlasništva.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sociologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
00170103
Ustanove:
Institut za razvoj i međunarodne odnose
Profili:
Zrinjka Peruško
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
- Sociological Abstracts
- Social Planning/Policy and Development Abstracs