Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 448039

Stručno usavršavanje i ispitivanje hrvatskoga jezika


Muraja, Jasmina; Reberšak, Maja
Stručno usavršavanje i ispitivanje hrvatskoga jezika // Hrvatski kao drugi i strani jezik
Zagreb, Hrvatska, 2007. (pozvano predavanje, nije recenziran, sažetak, ostalo)


CROSBI ID: 448039 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stručno usavršavanje i ispitivanje hrvatskoga jezika
(Teacher Training and Assessment of Croatian Language)

Autori
Muraja, Jasmina ; Reberšak, Maja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo

Skup
Hrvatski kao drugi i strani jezik

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 20.09.2007. - 22.09.2007

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
Nacionalni ispiti; ispitni katalozi; kvaliteta obrazovanja
(national assessment; assessment catalogs; educational quality)

Sažetak
Vanjsko vrjednovanje obrazovnih postignuća iz hrvatskoga jezika prvi je put provedeno u svibnju 2006. godine ; od prvoga testiranja do danas poseban je naglasak stavljen na kvalitetu izrade ispitnih kataloga i testova kojima prije same provedbe u školama prethodi recenzija i predtestiranje. Kvalitetu ispitnoga materijala uvjetuje stručnost osoba koje rade na njegovoj izradi. Osim stručnosti iz područja kojim se bave, članovi stručnih radnih skupina, recenzenti materijala i ocjenjivači ispita stječu znanja iz psihometrije, konstrukcije testova, izrade ispitnih zadataka, ispitivanja vještina čitanja, pisanja, govorenja i slušanja i sl. nizom radionica koje za njih organizira Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja. Time se osigurava kvaliteta koja svakodnevno pridonosi razvoju standardiziranoga vanjskoga vrjednovanja u Hrvatskoj. U procesu nastajanja ispitnih materijala sudjeluje tim stručnjaka iz hrvatskoga jezika zajedno sa stručnim suradnicima Centra koji pomažu da se način ispitivanja prilagodi sadržaju. Ovakva vrsta objektivnoga vrjednovanja pogodna je za ispitivanje hrvatskoga bilo kao materinskoga ili stranoga jezika. Svaki ispit otvara nove spoznaje o još neistraženim područjima kao što su standardizirana provjera vještine govorenja i vještine slušanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Maja Drvodelić (autor)

Avatar Url Jasmina Muraja (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Muraja, Jasmina; Reberšak, Maja
Stručno usavršavanje i ispitivanje hrvatskoga jezika // Hrvatski kao drugi i strani jezik
Zagreb, Hrvatska, 2007. (pozvano predavanje, nije recenziran, sažetak, ostalo)
Muraja, J. & Reberšak, M. (2007) Stručno usavršavanje i ispitivanje hrvatskoga jezika. U: Hrvatski kao drugi i strani jezik.
@article{article, author = {Muraja, Jasmina and Reber\v{s}ak, Maja}, year = {2007}, keywords = {Nacionalni ispiti, ispitni katalozi, kvaliteta obrazovanja}, title = {Stru\v{c}no usavr\v{s}avanje i ispitivanje hrvatskoga jezika}, keyword = {Nacionalni ispiti, ispitni katalozi, kvaliteta obrazovanja}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Muraja, Jasmina and Reber\v{s}ak, Maja}, year = {2007}, keywords = {national assessment, assessment catalogs, educational quality}, title = {Teacher Training and Assessment of Croatian Language}, keyword = {national assessment, assessment catalogs, educational quality}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font