Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 447960

Školski razvojni plan: mjerljivi pokazatelj kvalitete rada škole


Vranković, Biljana; Drvodelić (Reberšak), Maja
Školski razvojni plan: mjerljivi pokazatelj kvalitete rada škole // Pedagogija i društvo znanja / Cindrić, Mijo ; Domović, Vlatka ; Matijević, Milan (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008. str. 411-422 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 447960 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Školski razvojni plan: mjerljivi pokazatelj kvalitete rada škole
(School Development Plan – measurable indicator of school quality assurance)

Autori
Vranković, Biljana ; Drvodelić (Reberšak), Maja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Pedagogija i društvo znanja / Cindrić, Mijo ; Domović, Vlatka ; Matijević, Milan - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008, 411-422

Skup
2nd International Conference on Advanced and Systematic Research: €CNSI – 2008.

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 13.11.2008. - 14.11.2008

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
kvaliteta; samovrjednovanje; školski razvojni plan; prioritetna područja; razvojni ciljevi; suradnik Mreže podrške samovrjednovanju škola
(quality; self-evaluation; School development plan; priority areas; development goals; Critical friend)

Sažetak
Samovrjednovanje je proces kojim se sustavno prati, analizira i procjenjuje uspješnost sveukupnog rada kako bi se trajno unaprijedila kvaliteta i stvorilo poticajno radno ozračje. Prvo sustavno samovrjednovanje srednjih škola gimnazijskog programa u Hrvatskoj provedeno je nakon prvih nacionalnih ispita u svibnju 2006. godine. Svaka je škola, polazeći od rezultata nacionalnih ispita, započela proces samovrjednovanja u kojemu je ispunila samoevaluacijsko izvješće i unutar njega postavila Školski razvojni plan u kojemu su definirana prioritetna područja unaprjeđenja rada i razvojni ciljevi koji iz njih proizlaze. U ovome su radu prikazani rezultati analize kojoj je bio cilj definirati prioritetna područja i izmjeriti učestalost njihova pojavljivanja i analizirati isto kod 23 škole koje su sudjelovale u Projektu Nacionalni ispiti i samovrjednovanje škola. Kvalitativnom analizom iz 146 Školskih razvojnih planova klasificirano je 20 prioritetnih područja za unaprjeđenje kvalitete rada škole. Rezultati pokazuju da najveći broj škola želi unaprijediti slijedeća područja rada: kvalitetu nastavnog procesa, materijalne uvjete rada i opremanje škola, školsko ozračje, stručno usavršavanje nastavnika i suradnju s različitim sudionicima odgojno-obrazovnog procesa. Škole u projektu uspostavile su neposrednu kolegijalnu komunikaciju sa suradnicima Mreže podrške samovrjednovanju škola. Komparativnom analizom škola u Projektu koje su imale pomoć suradnika Mreže podrške i kontrolnih škola koje nisu imale pomoć izvana prikazano je kako je ostvarena ta suradnja i koliko su suradnici Mreže doprinijeli razvoju Školskih razvojnih planova.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
227-2271168-1700 - Izrada nacionalnog standarda profesionalnih kompetencija nastavnika (Domović, Vlatka, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Biljana Vranković (autor)

Avatar Url Maja Drvodelić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vranković, Biljana; Drvodelić (Reberšak), Maja
Školski razvojni plan: mjerljivi pokazatelj kvalitete rada škole // Pedagogija i društvo znanja / Cindrić, Mijo ; Domović, Vlatka ; Matijević, Milan (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008. str. 411-422 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Vranković, B. & Drvodelić (Reberšak), M. (2008) Školski razvojni plan: mjerljivi pokazatelj kvalitete rada škole. U: Cindrić, M., Domović, V. & Matijević, M. (ur.)Pedagogija i društvo znanja.
@article{article, author = {Vrankovi\'{c}, Biljana and Drvodeli\'{c} (Reber\v{s}ak), Maja}, year = {2008}, pages = {411-422}, keywords = {kvaliteta, samovrjednovanje, \v{s}kolski razvojni plan, prioritetna podru\v{c}ja, razvojni ciljevi, suradnik Mre\v{z}e podr\v{s}ke samovrjednovanju \v{s}kola}, title = {\v{S}kolski razvojni plan: mjerljivi pokazatelj kvalitete rada \v{s}kole}, keyword = {kvaliteta, samovrjednovanje, \v{s}kolski razvojni plan, prioritetna podru\v{c}ja, razvojni ciljevi, suradnik Mre\v{z}e podr\v{s}ke samovrjednovanju \v{s}kola}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Vrankovi\'{c}, Biljana and Drvodeli\'{c} (Reber\v{s}ak), Maja}, year = {2008}, pages = {411-422}, keywords = {quality, self-evaluation, School development plan, priority areas, development goals, Critical friend}, title = {School Development Plan – measurable indicator of school quality assurance}, keyword = {quality, self-evaluation, School development plan, priority areas, development goals, Critical friend}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font