Pregled bibliografske jedinice broj: 447955
Samovrednovanje škola-korak u razvoju školskog kurikuluma
Samovrednovanje škola-korak u razvoju školskog kurikuluma // Kurikulumi ranog odgoja i obveznog obrazovanja / Bouillet, Dejana ; Matijević, Milan (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2009. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 447955 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Samovrednovanje škola-korak u razvoju školskog kurikuluma
(School self-evaluation-a step of school-based curriculum development)
Autori
Reberšak, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Kurikulumi ranog odgoja i obveznog obrazovanja
/ Bouillet, Dejana ; Matijević, Milan - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2009
Skup
3. međunarodna konferencija naprednih i sustavnih istraživanja - ECNSI 2009
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 12.11.2009. - 14.11.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
kurikulum; razvoj školskog kurikuluma; samovrednovanje škola; kvaliteta obrazovanja
(curriculum; school-based curriculum development; school self-evaluation; quality of education)
Sažetak
Posljednjih je godina u Republici Hrvatskoj došlo do uvođenja promjena u cjelokupnom obrazovnom sustavu koje bi trebale unaprijediti ukupnu kvalitetu obrazovanja te harmonizirati hrvatski obrazovni sustav sa europskim i svjetskim trendovima. Pred osnovne škole stavljen je niz novih zadataka počevši od donošenja novog nastavnog plana i programa koji se temelji na Hrvatskom nacionalnom obrazovnom standardu (2006), uvođenja ispita vanjskoga vrednovanja obrazovnih postignuća i samovrednovanja osnovnih škola pa sve do prijedloga Nacionalnog okvirnog kurikuluma za predškolski odgoj i opće obvezno obrazovanje u osnovnoj i srednjoj školi (2008). U ovome je radu opisan proces samovrednovanja i uspoređen je s procesom razvoja školskoga kurikuluma, naglašeni su koraci koji se preklapaju u oba procesa te odgovaraju elementima dugoročnog planiranja koji se koriste u svrhu poboljšanja kvalitete rada. Samovrednovanje služi kao alat koji omogućava da se kurikulum prilagodi potrebama škole koja je prilagođena zahtjevima obrazovanja za budućnost te podsjeća da se treba neprestano mijenjati i usavršavati kako bi osigurala kvaliteta za buduće naraštaje. Proces samovrednovanja koji uspije zaživjeti u svakodnevnom radu škole, pomoći će pri razvoju kvalitetnog školskoga kurikuluma, ali i razvoju svih djelatnika koji će dobiti dodatan poticaj za usavršavanje svojega znanja i vještina kako bi doprinijeli stvaranju kvalitetne škole.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
227-2271168-1700 - Izrada nacionalnog standarda profesionalnih kompetencija nastavnika (Domović, Vlatka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb
Profili:
Maja Drvodelić
(autor)