Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 447955

Samovrednovanje škola-korak u razvoju školskog kurikuluma


Reberšak, Maja
Samovrednovanje škola-korak u razvoju školskog kurikuluma // Kurikulumi ranog odgoja i obveznog obrazovanja / Bouillet, Dejana ; Matijević, Milan (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2009. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 447955 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Samovrednovanje škola-korak u razvoju školskog kurikuluma
(School self-evaluation-a step of school-based curriculum development)

Autori
Reberšak, Maja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Kurikulumi ranog odgoja i obveznog obrazovanja / Bouillet, Dejana ; Matijević, Milan - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2009

Skup
3. međunarodna konferencija naprednih i sustavnih istraživanja - ECNSI 2009

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 12.11.2009. - 14.11.2009

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
kurikulum; razvoj školskog kurikuluma; samovrednovanje škola; kvaliteta obrazovanja
(curriculum; school-based curriculum development; school self-evaluation; quality of education)

Sažetak
Posljednjih je godina u Republici Hrvatskoj došlo do uvođenja promjena u cjelokupnom obrazovnom sustavu koje bi trebale unaprijediti ukupnu kvalitetu obrazovanja te harmonizirati hrvatski obrazovni sustav sa europskim i svjetskim trendovima. Pred osnovne škole stavljen je niz novih zadataka počevši od donošenja novog nastavnog plana i programa koji se temelji na Hrvatskom nacionalnom obrazovnom standardu (2006), uvođenja ispita vanjskoga vrednovanja obrazovnih postignuća i samovrednovanja osnovnih škola pa sve do prijedloga Nacionalnog okvirnog kurikuluma za predškolski odgoj i opće obvezno obrazovanje u osnovnoj i srednjoj školi (2008). U ovome je radu opisan proces samovrednovanja i uspoređen je s procesom razvoja školskoga kurikuluma, naglašeni su koraci koji se preklapaju u oba procesa te odgovaraju elementima dugoročnog planiranja koji se koriste u svrhu poboljšanja kvalitete rada. Samovrednovanje služi kao alat koji omogućava da se kurikulum prilagodi potrebama škole koja je prilagođena zahtjevima obrazovanja za budućnost te podsjeća da se treba neprestano mijenjati i usavršavati kako bi osigurala kvaliteta za buduće naraštaje. Proces samovrednovanja koji uspije zaživjeti u svakodnevnom radu škole, pomoći će pri razvoju kvalitetnog školskoga kurikuluma, ali i razvoju svih djelatnika koji će dobiti dodatan poticaj za usavršavanje svojega znanja i vještina kako bi doprinijeli stvaranju kvalitetne škole.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
227-2271168-1700 - Izrada nacionalnog standarda profesionalnih kompetencija nastavnika (Domović, Vlatka, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Maja Drvodelić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Reberšak, Maja
Samovrednovanje škola-korak u razvoju školskog kurikuluma // Kurikulumi ranog odgoja i obveznog obrazovanja / Bouillet, Dejana ; Matijević, Milan (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2009. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Reberšak, M. (2009) Samovrednovanje škola-korak u razvoju školskog kurikuluma. U: Bouillet, D. & Matijević, M. (ur.)Kurikulumi ranog odgoja i obveznog obrazovanja.
@article{article, author = {Reber\v{s}ak, Maja}, year = {2009}, keywords = {kurikulum, razvoj \v{s}kolskog kurikuluma, samovrednovanje \v{s}kola, kvaliteta obrazovanja}, title = {Samovrednovanje \v{s}kola-korak u razvoju \v{s}kolskog kurikuluma}, keyword = {kurikulum, razvoj \v{s}kolskog kurikuluma, samovrednovanje \v{s}kola, kvaliteta obrazovanja}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Reber\v{s}ak, Maja}, year = {2009}, keywords = {curriculum, school-based curriculum development, school self-evaluation, quality of education}, title = {School self-evaluation-a step of school-based curriculum development}, keyword = {curriculum, school-based curriculum development, school self-evaluation, quality of education}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font