Pregled bibliografske jedinice broj: 447853
Uloga pedagoga u prevenciji i otkrivanju zanemarivanja i zlostavljanja djece u obitelji
Uloga pedagoga u prevenciji i otkrivanju zanemarivanja i zlostavljanja djece u obitelji, 2009., diplomski rad, Odjel za pedagogiju, Zadar
CROSBI ID: 447853 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga pedagoga u prevenciji i otkrivanju zanemarivanja i zlostavljanja djece u obitelji
(The role of pedagogue in the prevention and detection of child abuse and neglect in the family)
Autori
Banić-Škojo, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Odjel za pedagogiju
Mjesto
Zadar
Datum
20.04
Godina
2009
Stranica
78
Mentor
Petani, Rozana
Ključne riječi
obitelj; zlostavljanje; zanemarivanje
(family; abuse; neglect)
Sažetak
U teorijskom dijelu razmatraju se osnovne činjenice koje se tiču obiteljskog života i obiteljske sredine. Nadalje, razrađeni su pojmovi zlostavljanja i zanemarivanja djece, simptomi zlostavljanja i zanemarivanja, kao i njihove posljedice te način na koji bi trebalo djelovati pri susretu s djecom koja su proživjela traumatski događaj. Opisuje se i način rada pedagoga u prevenciji s djecom, roditeljima, nastavnicima kao svojim neophodnim pomagačima. Pedagog zbog manjka neposrednog rada s djecom treba imati pravilnu i redovitu suradnju s nastavnicima koji lakše uočavaju promjene na djeci, kao i sa službama koje zajednički djeluju u cilju boljitka zlostavljane i zanemarivane djece. U empirijskom dijelu izneseni su rezultati istraživanja provedenog među pedagozima u školama diljem Damacije, koji su pokazali da pedagozi provode preventivne programe s nastavnicima, roditeljima i djecom ; educiraju se u pogledu ove tematike, ali još uvijek ima i onih pedagoga koji ne prijavljuju sve primjećene slučajeve zanemarivanja i zlostavljanja djece u obitelji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija