Pregled bibliografske jedinice broj: 447844
Tjelesne aktivnosti u slobodno vrijeme među populacijom učenika osnovnih škola s područja posebne državne skrbi
Tjelesne aktivnosti u slobodno vrijeme među populacijom učenika osnovnih škola s područja posebne državne skrbi // Sport za sve u funkciji unapređenja kvalitete života : međunarodna znanstveno-stručna konferencija : zbornik radova / Andrijašević, Mirna (ur.).
Zagreb, 2007. str. 307-311 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 447844 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Tjelesne aktivnosti u slobodno vrijeme među populacijom učenika osnovnih škola s područja posebne državne skrbi
(Physical leisure activities among the population of students of primary schools with areas of special state concern)
Autori
Badrić, Marko ; Barić, Antun
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Sport za sve u funkciji unapređenja kvalitete života : međunarodna znanstveno-stručna konferencija : zbornik radova
/ Andrijašević, Mirna - Zagreb, 2007, 307-311
ISBN
978-953-6378-62-3
Skup
Međunarodna znanstveno-stručna konferencija Sport za sve u funkciji unapređenja kvalitete života
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 24.02.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
tjelesna aktivnost; slobodno vrijeme; učenici
(physical activity; leisure time; students)
Sažetak
Uvjeti života i rada školske populacije postali su specifični na područjima u okolici grada Petrinje. S jedne strane postoje sve veći zahtjevi za ovladavanjem mnogih vještina u rukovanju tehničkim pomagalima, a s druge strane upravo taj način življenja smanjio je mišićnu aktivnost učenika do zabrinutosti. Razlozi takvog stanja na ovom području su korištenje sadržaja u slobodno vrijeme učenika koji potiču njihovu sjedilačku aktivnost i smanjenje kretanja zbog devastacije okoliša uzrokovane ratnim djelovanjima. Pošto na područjima od posebne državne skrbi državne institucije ne ulažu dovoljno u poticanje bavljenja tjelesnom aktivnošću, djeca su prepuštena samostalnom određivanju prioriteta, pa im tjelesna aktivnost nije na prvom mjestu. Djeci školske dobi treba omogućiti iskazivanje potrebe za kretanjem da bi tijekom školovanja stekli naviku tjelesnog vježbanja. Zato učenicima treba edukacija u kojoj će prepoznati vrijednosni sustav, da imaju prirodni okoliš koji pruža bezbrojne mogućnosti afirmacije raznih oblika športskih aktivnosti od pješačenja, planinarenja, igranja društvenih igara, plivanja, skijanja, sanjkanja do drugih oblika tjelesne aktivnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija