Pregled bibliografske jedinice broj: 447838
Primjenjivi sadržaji kineziologije u razvoju ekoosjetljivosti i ekokomunikacije u izvannastavnim aktivnostima učenika
Primjenjivi sadržaji kineziologije u razvoju ekoosjetljivosti i ekokomunikacije u izvannastavnim aktivnostima učenika // 15. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske Kvaliteta rada u područjima edukacije, sporta i sportske rekreacije zbornik radova / Findak, Vladimir (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2006. str. 393-397 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 447838 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjenjivi sadržaji kineziologije u razvoju ekoosjetljivosti i ekokomunikacije u izvannastavnim aktivnostima učenika
(Applicable activities kinesiology in the development eco-sensitivity and eco-communication in the extracurricular activities of students)
Autori
Badrić, Marko ; Barić, Antun
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
15. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske Kvaliteta rada u područjima edukacije, sporta i sportske rekreacije zbornik radova
/ Findak, Vladimir - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2006, 393-397
ISBN
953-95082-1-5
Skup
Ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske (15 ; 2006)
Mjesto i datum
Rovinj, Hrvatska, 20.06.2006. - 24.06.2006
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Kineziologija; ekologija; izvannastavne aktivnosti; učenici
(kinesiology; ecology; extracurricular activities; students)
Sažetak
Radni okoliš danas opterećen je žurbom za profitom. Podređen tom cilju današnji čovjek gubi smisao življenja u skladu s prirodom i njezinim prirodnim okolišem. Opstanak i razvoj čovjeka kao stvaratelja pozitivnih vrijednosti i materijalnih dobara uvjetovan je motoričkim aktivnostima i kretanjem. Posljedice nedostatnog kretanja mogu se ublažiti ili kompenzirati odgovarajućim kineziološkim programima. Mnoga istraživanja pokazuju da se djeca manje kreću zbog načina modernog življenja. Razvijanje sklonosti prema kretanju sve je manje zastupljena u svakodnevnom životu. Pravilno odabranim kineziološkim sadržajima utječe se na pravilan rast i razvoj djeteta. Igre koje se provode u prirodi omogućuju učenicima ne samo da nauče uživati u prirodi nego i da oplemene svoj odnos prema okolišu. Obrađeni sadržaji razvijat će kod učenika ekoosjetljivost prema okolišu u pozitivnom ozračju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija