Pregled bibliografske jedinice broj: 447756
Marketing usluge životnog osiguranja
Marketing usluge životnog osiguranja, 2010., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
CROSBI ID: 447756 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing usluge životnog osiguranja
(Marketing of life insurance)
Autori
Grlić, Marina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet Rijeka
Mjesto
Rijeka
Datum
25.02
Godina
2010
Stranica
60
Mentor
Grbac, Bruno
Neposredni voditelj
First, Ivana
Ključne riječi
Marketing usluge; životno osiguranje
(Marketing; life insurance)
Sažetak
Svrha i cilj ovog istraživanja je upoznavanje s uslugom životnog osiguranja i svim relevantnim čimbenicima i značajkama osiguravajućih društava. Istraživanje također otkriva koje su pogodnosti životnog osiguranja te približava pojam marketinga uosiguranju. Pomoću ovog istraživanja ujedno je i istraženo koje marketinške aktivnosti treba poduzeti u cilju efikasnijeg poslovanja poduzeća u području osiguranja, kako bi se ostvarila konkurentska prednost i dugoročn rast poduzeća.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka