Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 447753

Marka kao kultura življenja


Loreto, Katija
Marka kao kultura življenja, 2010., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka


CROSBI ID: 447753 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marka kao kultura življenja
(Brand as a part of culture)

Autori
Loreto, Katija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet Rijeka

Mjesto
Rijeka

Datum
01.02

Godina
2010

Stranica
65

Mentor
Grbac, Bruno

Neposredni voditelj
First, Ivana

Ključne riječi
Marka; kultura življenja
(Brand; part of culture)

Sažetak
Svrha istraživanja ovog rada je definirati temeljne značajke kako marka emocionalno, sociološki i kulturno utječe na stvaranje određene percepcije o proizvodu, te ukazati da koji god životni stil prezentirao, za marke je važno da kupcima stvore pozitivan osjećaj prema tom proizvodu. Uspjeh marke ne ovisi o tome koliko su kupci svjesni njezine poruke, nego koliko ona u njima potiče osjećaj da je ona predstavnik onog u što oni vjeruju i kako se izražavaju, tj. marka ima za cilj potaknuti određenu kulturu življenja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Ivana First Komen (mentor)

Avatar Url Bruno Grbac (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Loreto, Katija
Marka kao kultura življenja, 2010., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
Loreto, K. (2010) 'Marka kao kultura življenja', diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Loreto, Katija}, year = {2010}, pages = {65}, keywords = {Marka, kultura \v{z}ivljenja}, title = {Marka kao kultura \v{z}ivljenja}, keyword = {Marka, kultura \v{z}ivljenja}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Loreto, Katija}, year = {2010}, pages = {65}, keywords = {Brand, part of culture}, title = {Brand as a part of culture}, keyword = {Brand, part of culture}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font