Pregled bibliografske jedinice broj: 447753
Marka kao kultura življenja
Marka kao kultura življenja, 2010., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
CROSBI ID: 447753 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marka kao kultura življenja
(Brand as a part of culture)
Autori
Loreto, Katija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet Rijeka
Mjesto
Rijeka
Datum
01.02
Godina
2010
Stranica
65
Mentor
Grbac, Bruno
Neposredni voditelj
First, Ivana
Ključne riječi
Marka; kultura življenja
(Brand; part of culture)
Sažetak
Svrha istraživanja ovog rada je definirati temeljne značajke kako marka emocionalno, sociološki i kulturno utječe na stvaranje određene percepcije o proizvodu, te ukazati da koji god životni stil prezentirao, za marke je važno da kupcima stvore pozitivan osjećaj prema tom proizvodu. Uspjeh marke ne ovisi o tome koliko su kupci svjesni njezine poruke, nego koliko ona u njima potiče osjećaj da je ona predstavnik onog u što oni vjeruju i kako se izražavaju, tj. marka ima za cilj potaknuti određenu kulturu življenja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka