Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 447301

Diskriminativna analiza kognitivnih i konativnih dimenzija djece starijeg osnovnoškolskog uzrasta obzirom na socijalno pedagoški tretman


Buđanovac, Aleksandar; Žižak, Antonija
Diskriminativna analiza kognitivnih i konativnih dimenzija djece starijeg osnovnoškolskog uzrasta obzirom na socijalno pedagoški tretman // Kriminologija & socijalna integracija, 1 (1993), 2; 247-253 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 447301 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Diskriminativna analiza kognitivnih i konativnih dimenzija djece starijeg osnovnoškolskog uzrasta obzirom na socijalno pedagoški tretman
(Discriminative analysis of cognitivne and conative dimensions in older primary school children with regard to social - pedagogical treatment)

Autori
Buđanovac, Aleksandar ; Žižak, Antonija

Izvornik
Kriminologija & socijalna integracija (1330-2604) 1 (1993), 2; 247-253

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
diskriminativna analiza; pedagoški tretman; kibernetički model kognitivnog funkcioniranja; kibernetički model konativnog funkcioniranja
(discriminative analysis; pedagogical treatment; cybernetical model of cognitive functioning; cybernetical model of conative functioning)

Sažetak
Uzorak ispitanika s evidentiranim poremećajima u ponašanju (N – 94) podijeljen je metodom slučajnog izbora na eksperimentalnu grupu, prema kojoj je proveden model pedagoškog tretmana usmjerena na individualni i grupni rad s učenicima, i individualni rad s roditeljima te kontrolnu grupu. Promatrane su razlike između ovih grupa na kognitivnim i konativnim dimenzijama, pretpostavljenim kibernetičkim modelima kognitivnog i konativnog funkcioniranja Momirovića i suradnika, u tri vremenske točke – inicijalno, u V. razredu, u VI. razredu, te u VII. razredu. Razlike u ispitivanim prostorima utvrđene su pod modelom diskriminativne analize, program DIANA, na Sveučilišnom računalskom centru u Zagrebu. Po jedna diskriminativna funkcija izolirana u svakoj vremenskoj točci pokazala je da do razlika između skupina ispitanika protokom vremena dolazi prvenstveno u kognitivnom prostoru, i to u korist eksperimenatlne grupe, što se može objasniti povećanom motivacijom članova za rješavanje testova.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Aleksandar Buđanovac (autor)

Avatar Url Antonija Žižak (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Buđanovac, Aleksandar; Žižak, Antonija
Diskriminativna analiza kognitivnih i konativnih dimenzija djece starijeg osnovnoškolskog uzrasta obzirom na socijalno pedagoški tretman // Kriminologija & socijalna integracija, 1 (1993), 2; 247-253 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Buđanovac, A. & Žižak, A. (1993) Diskriminativna analiza kognitivnih i konativnih dimenzija djece starijeg osnovnoškolskog uzrasta obzirom na socijalno pedagoški tretman. Kriminologija & socijalna integracija, 1 (2), 247-253.
@article{article, author = {Bu\djanovac, Aleksandar and \v{Z}i\v{z}ak, Antonija}, year = {1993}, pages = {247-253}, keywords = {diskriminativna analiza, pedago\v{s}ki tretman, kiberneti\v{c}ki model kognitivnog funkcioniranja, kiberneti\v{c}ki model konativnog funkcioniranja}, journal = {Kriminologija and socijalna integracija}, volume = {1}, number = {2}, issn = {1330-2604}, title = {Diskriminativna analiza kognitivnih i konativnih dimenzija djece starijeg osnovno\v{s}kolskog uzrasta obzirom na socijalno pedago\v{s}ki tretman}, keyword = {diskriminativna analiza, pedago\v{s}ki tretman, kiberneti\v{c}ki model kognitivnog funkcioniranja, kiberneti\v{c}ki model konativnog funkcioniranja} }
@article{article, author = {Bu\djanovac, Aleksandar and \v{Z}i\v{z}ak, Antonija}, year = {1993}, pages = {247-253}, keywords = {discriminative analysis, pedagogical treatment, cybernetical model of cognitive functioning, cybernetical model of conative functioning}, journal = {Kriminologija and socijalna integracija}, volume = {1}, number = {2}, issn = {1330-2604}, title = {Discriminative analysis of cognitivne and conative dimensions in older primary school children with regard to social - pedagogical treatment}, keyword = {discriminative analysis, pedagogical treatment, cybernetical model of cognitive functioning, cybernetical model of conative functioning} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font