Pregled bibliografske jedinice broj: 447254
Konceptualni aspekti učenja socijalnih vještina
Konceptualni aspekti učenja socijalnih vještina // Kriminologija & socijalna integracija, 11 (2003), 2; 107-115 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 447254 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Konceptualni aspekti učenja socijalnih vještina
(Conceptual aspects of learning of sociaal skills)
Autori
Žižak, Antonija
Izvornik
Kriminologija & socijalna integracija (1330-2604) 11
(2003), 2;
107-115
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
socijalne vještine; trening socijalnih vještina
(socijal skills; social skills training)
Sažetak
Veliki broj autora naglašava da niti jedna druga kategorija ponašanja nije toliko značajna za prilagođeno funkcioniranje djece i mladih s poremećajima u ponašanju kao socijalne vještine. Temeljem toga smatraju da je trening socijalnih vještina potreban svoj onoj djeci koja tijekom razvoja kasne na području samokontrole, socijalnog, akademskog i emocionalnog razvoja. U radu su predstavljeni konceptualni aspekti učenja socijalnih vještina na način da je: - Prodiskutirano mjesto trening socijalnih vještina i načinjen pokušaj razgraničenja prema graničnim stručnim pojmovima - Predstavljen razvoj treninga socijalnih vještina kroz tri desetljeća - Predstavljen i prodiskutiran okvir strukturiranog učenja - Prikazan pregled istraživanja uspješnosti treninga socijalnih vještina - Aktualizirane smjernice daljnjeg razvoja treninga socijalnih vještina.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Antonija Žižak
(autor)