Pregled bibliografske jedinice broj: 447155
Kontrastivni pristup pričama Sunčane Škrinjarić i Nade Iveljić u nastavi književnosti u nižim razredima osnovne škole
Kontrastivni pristup pričama Sunčane Škrinjarić i Nade Iveljić u nastavi književnosti u nižim razredima osnovne škole // Umjetnički odgoj i obrazovanje u školskom kurikulu / Ivon, Hicela (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu ; Ogranak Hrvatskog pedagoško-književnog zbora u Splitu, 2010. str. 81-90
CROSBI ID: 447155 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kontrastivni pristup pričama Sunčane Škrinjarić i Nade Iveljić u nastavi književnosti u nižim razredima osnovne škole
(Contrastive approach to stories by Sunčana Škrinjarić and Nada Iveljić within literature classes in primary grades of elementary school)
Autori
Nemeth-Jajić, Jadranka ; Dvornik, Dijana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Umjetnički odgoj i obrazovanje u školskom kurikulu
Urednik/ci
Ivon, Hicela
Izdavač
Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu ; Ogranak Hrvatskog pedagoško-književnog zbora u Splitu
Grad
Split
Godina
2010
Raspon stranica
81-90
ISBN
978-953-7395-26-1
Ključne riječi
kontrastivni pristup, literarne sposobnosti, jezično-komunikacijske sposobnosti
(contrastive approach, literary skills, language-communication skills)
Sažetak
Kontrastivni pristup u nastavi književnosti vrlo je prikladan za razvijanje literarnih i jezično-komunikacijskih sposobnosti. U radu je predstavljena mogućnost primjene toga pristupa u nižim razredima osnovne škole na primjeru bajke "Plesna haljine žutog maslačka" Sunčane Škrinjarić i priče "O padobrancu" Nade Iveljić.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija