Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 446971

Uloga menadžmenta manifestacija u kriznoj turističkoj sezoni 2009. godine


Trošt, Klara
Uloga menadžmenta manifestacija u kriznoj turističkoj sezoni 2009. godine // Challenges of Europe: financial crisis and climate change / Šimić, Vladimir (ur.).
Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2009. str. 553-566 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 446971 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga menadžmenta manifestacija u kriznoj turističkoj sezoni 2009. godine
(Role of event management in the crisis tourist season of the year 2009)

Autori
Trošt, Klara

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Challenges of Europe: financial crisis and climate change / Šimić, Vladimir - Split : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2009, 553-566

Skup
Eight International Conference, Challenges of Europe

Mjesto i datum
Bol, Hrvatska; Split, Hrvatska, 21.05.2009. - 23.05.2009

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
globalna ekonomska kriza; manifestacije; turizam manifestacija; menadžment manifestacija; Republika Hrvatska
(global economic crisis; special events; event tourism; event management; Republic of Croatia)

Sažetak
Kakav je utjecaj globalne ekonomske krize na manifestacije koje su od posebnog značaja za Republiku Hrvatsku? Da li će trenutno negativni trend utjecati na kvalitetu i uspješnost odvijanja tih manifestacija u odnosu na prethodne godine? Istraživanje je provedeno u predsezoni 2009. godine na odabranom uzorku manifestacija u Republici Hrvatskoj. Metodom anketiranja i intervjuiranja organizatora manifestacija nastojali su se utvrditi: osnovne karakteristike manifestacija, sastav organizacijskog odbora, organizacija manifestacije (priprema lokacije, atmosfera, dolazak/odlazak gostiju, aktivnosti, ponuda hrane i pića), te utjecaj financijske i ekonomske krize na uspješnost odvijanja manifestacije. Cilj istraživanja bio je odrediti razinu organizacije najznačajnijih manifestacija na području Republike Hrvatske, te rezultati istraživanja uz teoretsku podlogu mogu poslužiti za stvaranje slike stanja postojećih manifestacija s ciljem njihova poboljšanja u svrhu obogaćivanja turističke ponude.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Institut za poljoprivredu i turizam, Poreč

Profili:

Avatar Url Klara Trošt Lesić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Trošt, Klara
Uloga menadžmenta manifestacija u kriznoj turističkoj sezoni 2009. godine // Challenges of Europe: financial crisis and climate change / Šimić, Vladimir (ur.).
Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2009. str. 553-566 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Trošt, K. (2009) Uloga menadžmenta manifestacija u kriznoj turističkoj sezoni 2009. godine. U: Šimić, V. (ur.)Challenges of Europe: financial crisis and climate change.
@article{article, author = {Tro\v{s}t, Klara}, editor = {\v{S}imi\'{c}, V.}, year = {2009}, pages = {553-566}, keywords = {globalna ekonomska kriza, manifestacije, turizam manifestacija, menad\v{z}ment manifestacija, Republika Hrvatska}, title = {Uloga menad\v{z}menta manifestacija u kriznoj turisti\v{c}koj sezoni 2009. godine}, keyword = {globalna ekonomska kriza, manifestacije, turizam manifestacija, menad\v{z}ment manifestacija, Republika Hrvatska}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Splitu}, publisherplace = {Bol, Hrvatska; Split, Hrvatska} }
@article{article, author = {Tro\v{s}t, Klara}, editor = {\v{S}imi\'{c}, V.}, year = {2009}, pages = {553-566}, keywords = {global economic crisis, special events, event tourism, event management, Republic of Croatia}, title = {Role of event management in the crisis tourist season of the year 2009}, keyword = {global economic crisis, special events, event tourism, event management, Republic of Croatia}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Splitu}, publisherplace = {Bol, Hrvatska; Split, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font