Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 446907

Slušni trening


Heđever, Mladen
Slušni trening, 2007. (ostalo).


CROSBI ID: 446907 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Slušni trening
(Auditory training)

Autori
Heđever, Mladen

Izvornik
Tara centar

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostalo

Godina
2007

Ključne riječi
slušni trening
(auditory training)

Sažetak
Komplet za slušni trening sastoji se od 4 audio CD-a, slikovnice i listova za odgovore. Pogodan za svu djecu predškolskog i nižeg školskog uzrasta te se može koristiti kao oblik edukativne igre ili zabave ali i kao pomagalu u rehabilitaciji. Slušni trening osobito je pogodan za djecu koja imaju oštećenja sluha (kako s klasičnim slušnim pomagalom - tako i s umjetnom pužnicom), te djecu koja imaju loš fonematski sluh ili poteškoće u slušnoj percepciji. Slušni trening također je koristan i za svu djecu s teškoćama u razvoju. Komplet sadrži ukupno 96 različitih zvukova s pripadajućim ilustracijama u slikovnici. Zvukovi su kvalitetno snimljeni i djeci prepoznatljivi (zvukovi glasanja životinja, prometnih vozila, glazbenih instrumenata, zvukovi u prirodi, stanu, na ulici i sl.). Svaki zvuk traje otprilike 10 sekundi. Zadatak je djeteta da prepozna zvuk i pokaže sliku koja se odnosi na taj zvuk. Zvukovi nisu poredani prema redoslijedu slika u slikovnici, već je njihov raspored načinjen po slučajnom izboru. Time je izbjegnuta mogućnost da dijete ''pogađa'' točne odgovore ako jednostavno prati redoslijed slika. Naravno, neka će djeca osim auditivnog prepoznavanja možda s vremenom koristiti i vizualno pamćenje rasporeda slika i pojavljivanja zvukova. No i toma se može "doskočiti" kada primijetimo da je dijete nakon nekoliko vježbi naučilo redoslijed zvukova napamet. Većina CD player-a ima mogućnost da se prilikom reprodukcije odabere slučajni (''random'') redoslijed reprodukcije gdje će se zvukovi reproducirati po slučajnom redoslijedu koji nije unaprijed određen. Naravno, svaki terapeut ili roditelj može unijeti u ovaj slušni trening i dodatnu kreativnost (npr. svaki zvuk može biti poticaj da se o njemu ispriča neka priča, postavi pitanje i sl.). Zvuk sa CD-a može se reproducirati na bilo kojem CD-player-u, prenosivom ''discman-u'' ili na računalu (pomoću standardnog windows media player- a ili bilo kojeg drugog računalnog programa za reprodukciju zvuka). Bez obzira na uređaj sa kojega se zvuk reproducira, potrebno je voditi računa i o kvalitetnim zvučnicima za reprodukciju (kako bi zvukovi zaista bili autentični i prirodni). Ako se radi s djecom koja nose slušna pomagala, tada zvukove treba reproducirati s većom glasnoćom ili preko aparata i slušalica koje se koriste u rehabilitaciji (za dodatne informacije možete se obratiti autoru ovog kompleta).

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mladen Heđever (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Heđever, Mladen
Slušni trening, 2007. (ostalo).
Heđever, M. (2007) Slušni trening. Tara centar. Ostalo.
@unknown{unknown, author = {He\djever, Mladen}, year = {2007}, keywords = {slu\v{s}ni trening}, title = {Slu\v{s}ni trening}, keyword = {slu\v{s}ni trening} }
@unknown{unknown, author = {He\djever, Mladen}, year = {2007}, keywords = {auditory training}, title = {Auditory training}, keyword = {auditory training} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font