Pregled bibliografske jedinice broj: 446735
Mogućnost ostvarivanja uloge učitelja-akcijskog istraživača posredstvom elektroničkog učenja
Mogućnost ostvarivanja uloge učitelja-akcijskog istraživača posredstvom elektroničkog učenja, 2008., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 446735 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mogućnost ostvarivanja uloge učitelja-akcijskog istraživača posredstvom elektroničkog učenja
(Possibilities of enabling teachers to realise action research enquiries by using electronic learning processes)
Autori
Bognar, Branko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
12.12
Godina
2008
Stranica
473
Mentor
Sekulić-Majurec, Ankica
Ključne riječi
akcijsko istraživanje; elektroničko učenje; kritičko prijateljstvo na daljinu; Moodle - sustav za upravljanje tečajevima; virtualna zajednica učenja
(action research; distant critical friendship; electronic learning; Moodle - course management system; virtual learning community)
Sažetak
U ovoj disertaciji su prikazani rezultati akcijskog istraživanja koje je bilo usmjereno na pronalaženje mogućnosti osposobljavanja učitelja za ostvarivanje akcijskih istraživanja posredstvom elektroničkog učenja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
245-1221170-1063 - Razvoj stvaralaštva u cjeloživotnoj edukaciji učitelja (Bognar, Branko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb