Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 446735

Mogućnost ostvarivanja uloge učitelja-akcijskog istraživača posredstvom elektroničkog učenja


Bognar, Branko
Mogućnost ostvarivanja uloge učitelja-akcijskog istraživača posredstvom elektroničkog učenja, 2008., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 446735 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mogućnost ostvarivanja uloge učitelja-akcijskog istraživača posredstvom elektroničkog učenja
(Possibilities of enabling teachers to realise action research enquiries by using electronic learning processes)

Autori
Bognar, Branko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
12.12

Godina
2008

Stranica
473

Mentor
Sekulić-Majurec, Ankica

Ključne riječi
akcijsko istraživanje; elektroničko učenje; kritičko prijateljstvo na daljinu; Moodle - sustav za upravljanje tečajevima; virtualna zajednica učenja
(action research; distant critical friendship; electronic learning; Moodle - course management system; virtual learning community)

Sažetak
U ovoj disertaciji su prikazani rezultati akcijskog istraživanja koje je bilo usmjereno na pronalaženje mogućnosti osposobljavanja učitelja za ostvarivanje akcijskih istraživanja posredstvom elektroničkog učenja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
245-1221170-1063 - Razvoj stvaralaštva u cjeloživotnoj edukaciji učitelja (Bognar, Branko, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ankica Sekulić-Majurec (mentor)

Avatar Url Branko Bognar (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Bognar, Branko
Mogućnost ostvarivanja uloge učitelja-akcijskog istraživača posredstvom elektroničkog učenja, 2008., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
Bognar, B. (2008) 'Mogućnost ostvarivanja uloge učitelja-akcijskog istraživača posredstvom elektroničkog učenja', doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Bognar, Branko}, year = {2008}, pages = {473}, keywords = {akcijsko istra\v{z}ivanje, elektroni\v{c}ko u\v{c}enje, kriti\v{c}ko prijateljstvo na daljinu, Moodle - sustav za upravljanje te\v{c}ajevima, virtualna zajednica u\v{c}enja}, title = {Mogu\'{c}nost ostvarivanja uloge u\v{c}itelja-akcijskog istra\v{z}iva\v{c}a posredstvom elektroni\v{c}kog u\v{c}enja}, keyword = {akcijsko istra\v{z}ivanje, elektroni\v{c}ko u\v{c}enje, kriti\v{c}ko prijateljstvo na daljinu, Moodle - sustav za upravljanje te\v{c}ajevima, virtualna zajednica u\v{c}enja}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Bognar, Branko}, year = {2008}, pages = {473}, keywords = {action research, distant critical friendship, electronic learning, Moodle - course management system, virtual learning community}, title = {Possibilities of enabling teachers to realise action research enquiries by using electronic learning processes}, keyword = {action research, distant critical friendship, electronic learning, Moodle - course management system, virtual learning community}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font