Pregled bibliografske jedinice broj: 446517
Ispitivanje dihotičkog slušanja riječi kod učenika nižih razreda osnovne škole
Ispitivanje dihotičkog slušanja riječi kod učenika nižih razreda osnovne škole, 2009., diplomski rad, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 446517 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ispitivanje dihotičkog slušanja riječi kod učenika nižih razreda osnovne škole
(Dichotic listening of the students at primary school lower grade)
Autori
Magaš, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
07.10
Godina
2009
Stranica
37
Mentor
Heđever, Mladen
Ključne riječi
slušno procesiranje; dihotički test riječi
(auditory processing; dichotic words test)
Sažetak
Ovim istraživanjem htjelo se ispitati postoje li razlike u slušnom procesiranju među učenicima prva četiri razreda osnovne škole. Dobiveni podaci također potvrđuju pretpostavku da će učenici viših razreda biti uspješniji na testu dihotičkog slušanja od učenika nižih razreda. T-testom ispitane su značajnosti razlika među spolovima te nije nađena statistički značajna razlika na Subtestu 3. Također je pronađena povezanost između varijabli dihotičkog testa i matematičkih sposobnosti postoji dok između varijabli dihotičkog testa i jezičnih sposobnosti statistički značajna korelacija ne postoji što je vidljivo iz rezultata dobivenih analizom korelacije varijabli.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
013-0000000-3278 - Poremećaji slušnog procesiranja (PSP) u osnovnoškolske djece (Heđever, Mladen, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Mladen Heđever
(mentor)