Pregled bibliografske jedinice broj: 44643
Razvoj virtualnog sveučilišta i utjecaji na edukaciju arhitekata
Razvoj virtualnog sveučilišta i utjecaji na edukaciju arhitekata // Prostor, 5 (1997), 1; 139-158 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 44643 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razvoj virtualnog sveučilišta i utjecaji na edukaciju arhitekata
(The Development of the Virtual University and its Onfluence on the Education of Architects)
Autori
Homadovski, Aleksandar
Izvornik
Prostor (1330-0652) 5
(1997), 1;
139-158
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
edukacija na daljinu; elektronska biblioteka; filozofija edukacije; Internet/intranet; narodna arhitektura
(distance education; elecrtonic library; philosophy of education; Internet/intranet; vernacular architecture)
Sažetak
Razvoj virtualnog sveučilišta i utjecaji na obrazovanje arhitekata temelje se na spoznaji da digitalno procesiranje informacija i komunikacija na daljinu putem računala otvaraju novi, kvalitativni skok u edukacijskim sustavima. Virtualno sveučilište radikalno demokratizira pristup i mogučnosti edukacije najširoj populaciji bez obzira na dobne granice te sve različitosti. U tim uvjetima fakulteti arhitekture i dizajna također mogu pronaći svoje nove razvojne mogućnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Arhitektura i urbanizam
POVEZANOST RADA
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Sociological Abstracts