Pregled bibliografske jedinice broj: 445330
Upravljanje marketingom konzultantskih usluga u Republici Hrvatskoj
Upravljanje marketingom konzultantskih usluga u Republici Hrvatskoj, 2010., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 445330 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje marketingom konzultantskih usluga u Republici Hrvatskoj
(Managing management of consulting services in Republic of Croatia)
Autori
Blašković, Tanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
16.02
Godina
2010
Stranica
178
Mentor
Grbac, Bruno
Ključne riječi
upravljanje; marketing; konzultantske usluge
(management; marketing; consultory services)
Sažetak
Svrha ovoga znanstvenoga magistarskog rada je pojmovno odrediti te istražiti i analizirati relevantne odrednice konzultantskih usluga iz područja poslovnog upravljanja, utvrditi pretpostavke djelotvornog upravljanja tim uslugama. Analizirati značaj konzultantskih usluga za razvoj poduzetništva u Hrvatskoj kao i razloge neadekvatne potražnje ciljnog tržišta za tim uslugama. Pored općih osnovnih načela znanstveno-istraživačkog rada, tj. širenja znanstvene spoznaje i dokazivanja postavljene hipoteze cilj je ovoga istraživanja formulirati dobivene rezultate teorijskog i empirijskog istraživanja i predložiti model upravljanja marketingom za konzultantske usluge a u svrhu širenja njihovog korištenja radi unapređenja poslovanja poduzetničkih subjekata u Republici Hrvatskoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Bruno Grbac
(mentor)