Pregled bibliografske jedinice broj: 444886
Upravljanje marketingom, marketinška okolina i analiza stanja
Upravljanje marketingom, marketinška okolina i analiza stanja // Projekti u znanosti i razvoju, Europski programi / Divjak, Blaženka (ur.)., 2009. str. 174-180
CROSBI ID: 444886 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje marketingom, marketinška okolina i analiza stanja
(Marketing management)
Autori
Begičević, Nina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Projekti u znanosti i razvoju, Europski programi
Urednik/ci
Divjak, Blaženka
Grad
Varaždin
Godina
2009
Raspon stranica
174-180
ISBN
978-953-7304-58-4
Ključne riječi
marketing, međunarodni projekti
(marketing, international projects)
Sažetak
Koncepcija upravljanja marketingom sastoji se od tri ravnopravna dijela: orijentacije na sustav, orijentacije na cilj i orijentacije na korisnika. Svaka navedena orijentacija objasnit će se u kontekstu rezultata projekta kao proizvoda ili usluge koja se nudi tržištu.U osmišljavanju marketinške strategije i taktike treba uzeti u obzir rezultate vanjske i unutarnje provjere trenutačnog internog stanja i stanja u okolini. Marketinška okolina je određena politikom, gospodarstvom, društvenim i tehnološkim utjecajem i razvojem te spoznajama institucije o vlastitu mjestu na tržištu (ciljno tržište i konkurencija) i svojim korisnicima. SWOT analiza (Strenght, Weakness, Opportunity, Threats) ima za cilj određivanje internih i eksternih činitelja koji čine opasnosti i prigode na tržištu uz jasno identificiranje tvrtkinih snaga i slabosti. Sljedeći korak po obavljenoj SWOT analizi može biti proces rangiranja svakog činitelja prema važnosti, tj. utjecaju, npr. opasnosti mogu biti rangirane prema vjerojatnostima događaja i posljedicama. Tu se mogu primijeniti i metode za višekriterijsko odlučivanje, primjerice AHP metoda
Izvorni jezik
Hrvatski
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin
Profili:
Nina Begičević Ređep
(autor)