Pregled bibliografske jedinice broj: 444883
Strateško planiranje uvođenja e-učenja na sveučilištima i fakultetima
Strateško planiranje uvođenja e-učenja na sveučilištima i fakultetima // Edupoint, 6 (2006) (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 444883 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strateško planiranje uvođenja e-učenja na sveučilištima i fakultetima
(Strategic planning of e-learning at universities and faculties)
Autori
Begičević, Nina ; Divjak, Blaženka
Izvornik
Edupoint (1334-2738) 6
(2006);
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
e-učenje; visoko školstvo
(e-learning; high education)
Sažetak
U radu su prikazani rezultati anketiranja hrvatskih stručnjaka za e-učenje u visokom školstvu koje je provedeno s ciljem sistematizacije znanja od strane stručnjaka na području e-učenja kao potpore u izradi strateških dokumenata uvođenja e-učenja u okviru Tempus projekta EQIBELT (http://eqibelt.srce.hr). Anketiranje je provedeno na prvoj radionici projekta EQIBELT pod nazivom „Creating University E-Learning Vision and Strategy” održanoj u Dubrovniku u ožujku 2006. godine. Nakon radionice skup anketiranih stručnjaka za e-učenje u visokom školstvu je proširen. Anketa je bila strukturirana na način da izvrši prikupljanje i prioritizaciju podataka potrebnih za izradu strateških dokumenata: ciljeva uvođenja e-učenja, prednosti uvođenja e-učenja i kriterija odlučivanja važnih za strateško planiranje uvođenja e-učenja. Anketiranje su provele i rezultate obradile i interpretirale Nina Begičević i prof.dr.sc. Blaženka Divjak s Fakulteta organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu.
Izvorni jezik
Engleski
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin