Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 444797

Publicistički stil – problematizacija pojma


Badurina, Lada; Kovačević, Marina
Publicistički stil – problematizacija pojma // Riječki filološki dani, Zbornik radova 3
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2000. str. 19-27 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)


CROSBI ID: 444797 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Publicistički stil – problematizacija pojma
(The problems related to the language of the media)

Autori
Badurina, Lada ; Kovačević, Marina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo

Izvornik
Riječki filološki dani, Zbornik radova 3 / - Rijeka : Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2000, 19-27

ISBN
953-6104-02-4

Skup
Riječki filološki dani

Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 03.12.1998. - 05.12.1998

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
hrvatski jezik ; publicistički stil
(Croatian language ; journalistic/publicistic style)

Sažetak
Publicističkome se stilu hrvatskoga standardnog jezika pristupa kao jednom od podsustava standardnog jezika kao cjeline, ali se istodobno uočava velika raznorodnost tekstova koji se, uvjetno, u većoj ili manjoj mjeri, smatraju njegovim reprezentantima. U publicističkim se tekstovima obilato pojavljuju značajke i drugih funkcionalnih stilova standardnoga jezika (ovisno o tematskoj okosnici, mediju, mjestu objavljivanja i sl.). U tom je smislu sam pojam publicističkoga stila više potkrijepljen vanjskom formom - medijem (objavljivanjem u novinama, na radiju i televiziji) negoli unutrašnjom kongruentnošću s obzirom na uporabu jezičnih sredstava.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Lada Badurina (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Badurina, Lada; Kovačević, Marina
Publicistički stil – problematizacija pojma // Riječki filološki dani, Zbornik radova 3
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2000. str. 19-27 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
Badurina, L. & Kovačević, M. (2000) Publicistički stil – problematizacija pojma. U: Riječki filološki dani, Zbornik radova 3.
@article{article, author = {Badurina, Lada and Kova\v{c}evi\'{c}, Marina}, year = {2000}, pages = {19-27}, keywords = {hrvatski jezik, publicisti\v{c}ki stil}, isbn = {953-6104-02-4}, title = {Publicisti\v{c}ki stil – problematizacija pojma}, keyword = {hrvatski jezik, publicisti\v{c}ki stil}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }
@article{article, author = {Badurina, Lada and Kova\v{c}evi\'{c}, Marina}, year = {2000}, pages = {19-27}, keywords = {Croatian language, journalistic/publicistic style}, isbn = {953-6104-02-4}, title = {The problems related to the language of the media}, keyword = {Croatian language, journalistic/publicistic style}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font