Pregled bibliografske jedinice broj: 444797
Publicistički stil – problematizacija pojma
Publicistički stil – problematizacija pojma // Riječki filološki dani, Zbornik radova 3
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2000. str. 19-27 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 444797 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Publicistički stil – problematizacija pojma
(The problems related to the language of the media)
Autori
Badurina, Lada ; Kovačević, Marina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Riječki filološki dani, Zbornik radova 3
/ - Rijeka : Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2000, 19-27
ISBN
953-6104-02-4
Skup
Riječki filološki dani
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 03.12.1998. - 05.12.1998
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
hrvatski jezik ; publicistički stil
(Croatian language ; journalistic/publicistic style)
Sažetak
Publicističkome se stilu hrvatskoga standardnog jezika pristupa kao jednom od podsustava standardnog jezika kao cjeline, ali se istodobno uočava velika raznorodnost tekstova koji se, uvjetno, u većoj ili manjoj mjeri, smatraju njegovim reprezentantima. U publicističkim se tekstovima obilato pojavljuju značajke i drugih funkcionalnih stilova standardnoga jezika (ovisno o tematskoj okosnici, mediju, mjestu objavljivanja i sl.). U tom je smislu sam pojam publicističkoga stila više potkrijepljen vanjskom formom - medijem (objavljivanjem u novinama, na radiju i televiziji) negoli unutrašnjom kongruentnošću s obzirom na uporabu jezičnih sredstava.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija