Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 444290

Razvoj mjernih ljestvica za mjerenje specifičnih elemenata marketinškog miksa usluga


Rajh, Edo
Razvoj mjernih ljestvica za mjerenje specifičnih elemenata marketinškog miksa usluga // Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku, 22 (2009), 2; 340-350 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 444290 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razvoj mjernih ljestvica za mjerenje specifičnih elemenata marketinškog miksa usluga
(Development of Scales for Measuring Specific Elements of the Services Marketing Mix)

Autori
Rajh, Edo

Izvornik
Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku (0353-359X) 22 (2009), 2; 340-350

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
usluge ; marketinški miks ; mjerne ljestvice ; pouzdanost ; valjanost
(services ; marketing mix ; measurement scales ; reliability ; validity)

Sažetak
Svrha provedenog istraživanja je razvijanje mjernih ljestvica za mjerenje specifičnih elemenata marketinškog miksa usluga: procesa pružanja usluga, fizičkog izgleda mjesta pružanja usluga i zaposlenika. Analizirana je psihometrijska adekvatnost početnog skupa tvrdnji, i to procjenom pouzdanosti, konvergentne i diskriminantne valjanosti i dimenzionalnosti početnog skupa tvrdnji. U analizi je primijenjen Cronbachov alfa koeficijent, te eksplorativna i konfirmativna faktorska analiza. Rezultati istraživanja upućuju na zaključak da razvijene mjerne ljestvice posjeduju zadovoljavajuće psihometrijske karakteristike, i to pouzdanosti, konvergentne i diskriminantne valjanosti, te jednodimenzionalnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
002-0022469-2466 - Restrukturiranje i konkurentnost hrvatskih poduzeća u pridruživanju EU (Anić, Ivan-Damir, MZOS ) ( CroRIS)
002-0022469-2468 - Održivi razvoj, inovacije i regionalna politika Republike Hrvatske (Starc, Nenad, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski institut, Zagreb

Profili:

Avatar Url Edo Rajh (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Rajh, Edo
Razvoj mjernih ljestvica za mjerenje specifičnih elemenata marketinškog miksa usluga // Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku, 22 (2009), 2; 340-350 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
Rajh, E. (2009) Razvoj mjernih ljestvica za mjerenje specifičnih elemenata marketinškog miksa usluga. Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku, 22 (2), 340-350.
@article{article, author = {Rajh, Edo}, year = {2009}, pages = {340-350}, keywords = {usluge, marketin\v{s}ki miks, mjerne ljestvice, pouzdanost, valjanost}, journal = {Ekonomski vjesnik : \v{c}asopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku}, volume = {22}, number = {2}, issn = {0353-359X}, title = {Razvoj mjernih ljestvica za mjerenje specifi\v{c}nih elemenata marketin\v{s}kog miksa usluga}, keyword = {usluge, marketin\v{s}ki miks, mjerne ljestvice, pouzdanost, valjanost} }
@article{article, author = {Rajh, Edo}, year = {2009}, pages = {340-350}, keywords = {services, marketing mix, measurement scales, reliability, validity}, journal = {Ekonomski vjesnik : \v{c}asopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku}, volume = {22}, number = {2}, issn = {0353-359X}, title = {Development of Scales for Measuring Specific Elements of the Services Marketing Mix}, keyword = {services, marketing mix, measurement scales, reliability, validity} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • CAB Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font