Pregled bibliografske jedinice broj: 444178
Uloga školskog dvorišta u nastavi Prirode i biologije
Uloga školskog dvorišta u nastavi Prirode i biologije // Zbornik sažetaka 10. Hrvatskog biološkog kongresa / Besendorfer, Višnja ; Kopjar, Nevenka ; Vidaković-Cifrek, Željka ; Tkalec, Mirta ; Bauer, Nataša ; Lukša, Žaklin (ur.).
Zagreb: Hrvatsko biološko društvo, 2009. str. 341-342 (poster, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 444178 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga školskog dvorišta u nastavi Prirode i biologije
(The role of the school yard in teaching Nature and Biology)
Autori
Prnjavorac, Jasna ; Radanović, Ines
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Zbornik sažetaka 10. Hrvatskog biološkog kongresa
/ Besendorfer, Višnja ; Kopjar, Nevenka ; Vidaković-Cifrek, Željka ; Tkalec, Mirta ; Bauer, Nataša ; Lukša, Žaklin - Zagreb : Hrvatsko biološko društvo, 2009, 341-342
Skup
10. Hrvatski biološki kongres
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 14.09.2009. - 20.09.2009
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
školsko dvorište; istraživački usmjerena nastava; pogreške nastavnika
(schoolyard; research-oriented teaching; teacher error)
Sažetak
Istraživanje je provedeno u dva navrata tijekom 2008. godine s učenicima dva VII. i dva VI. razreda osnovne škole. Cilj rada bio je dokazati pozitivnu ulogu kvalitetno metodički preoblikovanog školskog dvorišta u ostvarivanju postignuća učenja. U istraživanju su primijenjeni: inicijalni test objektivnog tipa radi utvrđivanja predznanja učenika, završni test koji je ispitivao razine postignuća te anketa. Obradom dokazano je da su učenici eksperimentalnog razrednog odjela razvili postignuća više razine i bolje riješili završni test. Rezultati ankete su pokazali volju učenika za korištenjem više istraživački usmjerene nastave u školskom dvorištu. Ovaj rad je pokazao vrijednost školskog dvorišta u nastavi, koje se vrlo lagano može preoblikovati u vrijedan nastavni prostor za održavanje nastave prirode i biologije. Također je ukazano kako istraživački usmjerenom nastavom učenici lakše i kvalitetnije usvajaju znanja koja su perceptivno doživjeli te razvijaju brojne sposobnosti koje znaju primjenjivati u rješavanju problema. Uočene su tipične pogreške nastavnika pri radu u istraživačkom okruženju, a koje mogu uvjetovati pogrešnu sliku o vrijednosti takvog rada s učenicima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Biologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
119-0091361-1223 - Kompetencije učenika u nastavi prirode i biologije
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb
Profili:
Ines Radanović
(autor)