Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 444178

Uloga školskog dvorišta u nastavi Prirode i biologije


Prnjavorac, Jasna; Radanović, Ines
Uloga školskog dvorišta u nastavi Prirode i biologije // Zbornik sažetaka 10. Hrvatskog biološkog kongresa / Besendorfer, Višnja ; Kopjar, Nevenka ; Vidaković-Cifrek, Željka ; Tkalec, Mirta ; Bauer, Nataša ; Lukša, Žaklin (ur.).
Zagreb: Hrvatsko biološko društvo, 2009. str. 341-342 (poster, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 444178 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga školskog dvorišta u nastavi Prirode i biologije
(The role of the school yard in teaching Nature and Biology)

Autori
Prnjavorac, Jasna ; Radanović, Ines

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Zbornik sažetaka 10. Hrvatskog biološkog kongresa / Besendorfer, Višnja ; Kopjar, Nevenka ; Vidaković-Cifrek, Željka ; Tkalec, Mirta ; Bauer, Nataša ; Lukša, Žaklin - Zagreb : Hrvatsko biološko društvo, 2009, 341-342

Skup
10. Hrvatski biološki kongres

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 14.09.2009. - 20.09.2009

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
školsko dvorište; istraživački usmjerena nastava; pogreške nastavnika
(schoolyard; research-oriented teaching; teacher error)

Sažetak
Istraživanje je provedeno u dva navrata tijekom 2008. godine s učenicima dva VII. i dva VI. razreda osnovne škole. Cilj rada bio je dokazati pozitivnu ulogu kvalitetno metodički preoblikovanog školskog dvorišta u ostvarivanju postignuća učenja. U istraživanju su primijenjeni: inicijalni test objektivnog tipa radi utvrđivanja predznanja učenika, završni test koji je ispitivao razine postignuća te anketa. Obradom dokazano je da su učenici eksperimentalnog razrednog odjela razvili postignuća više razine i bolje riješili završni test. Rezultati ankete su pokazali volju učenika za korištenjem više istraživački usmjerene nastave u školskom dvorištu. Ovaj rad je pokazao vrijednost školskog dvorišta u nastavi, koje se vrlo lagano može preoblikovati u vrijedan nastavni prostor za održavanje nastave prirode i biologije. Također je ukazano kako istraživački usmjerenom nastavom učenici lakše i kvalitetnije usvajaju znanja koja su perceptivno doživjeli te razvijaju brojne sposobnosti koje znaju primjenjivati u rješavanju problema. Uočene su tipične pogreške nastavnika pri radu u istraživačkom okruženju, a koje mogu uvjetovati pogrešnu sliku o vrijednosti takvog rada s učenicima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Biologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
119-0091361-1223 - Kompetencije učenika u nastavi prirode i biologije

Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ines Radanović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Prnjavorac, Jasna; Radanović, Ines
Uloga školskog dvorišta u nastavi Prirode i biologije // Zbornik sažetaka 10. Hrvatskog biološkog kongresa / Besendorfer, Višnja ; Kopjar, Nevenka ; Vidaković-Cifrek, Željka ; Tkalec, Mirta ; Bauer, Nataša ; Lukša, Žaklin (ur.).
Zagreb: Hrvatsko biološko društvo, 2009. str. 341-342 (poster, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
Prnjavorac, J. & Radanović, I. (2009) Uloga školskog dvorišta u nastavi Prirode i biologije. U: Besendorfer, V., Kopjar, N., Vidaković-Cifrek, Ž., Tkalec, M., Bauer, N. & Lukša, Ž. (ur.)Zbornik sažetaka 10. Hrvatskog biološkog kongresa.
@article{article, author = {Prnjavorac, Jasna and Radanovi\'{c}, Ines}, year = {2009}, pages = {341-342}, keywords = {\v{s}kolsko dvori\v{s}te, istra\v{z}iva\v{c}ki usmjerena nastava, pogre\v{s}ke nastavnika}, title = {Uloga \v{s}kolskog dvori\v{s}ta u nastavi Prirode i biologije}, keyword = {\v{s}kolsko dvori\v{s}te, istra\v{z}iva\v{c}ki usmjerena nastava, pogre\v{s}ke nastavnika}, publisher = {Hrvatsko biolo\v{s}ko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Prnjavorac, Jasna and Radanovi\'{c}, Ines}, year = {2009}, pages = {341-342}, keywords = {schoolyard, research-oriented teaching, teacher error}, title = {The role of the school yard in teaching Nature and Biology}, keyword = {schoolyard, research-oriented teaching, teacher error}, publisher = {Hrvatsko biolo\v{s}ko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font