Pregled bibliografske jedinice broj: 443772
Novi vertikalni marketing proizvođača i maloprodavača
Novi vertikalni marketing proizvođača i maloprodavača // Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku, 22 (2009), 2; 372-387 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 443772 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Novi vertikalni marketing proizvođača i maloprodavača
(New Vertical Marketing of Manufacturers and Retailers)
Autori
Segetlija, Zdenko ; Dujak, Davor
Izvornik
Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku (0353-359X) 22
(2009), 2;
372-387
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
marketinški kanali; vertikalni marketing; category management; maloprodaja; koncentracija
(marketing channels; vertical marketing; category management; retail trade; concentration)
Sažetak
U odnosima maloprodavača i proizvođača već dugo se razvijaju različiti oblici vertikalnoga marketinga. Međutim, u suvremenim uvjetima maloprodajnih globalnih kompanija prvenstveno se radi o koncepciji upravljanja kategorijama proizvoda (engl. category management - CM). Naime, preduvjeti uspjeha u poslovanju suvremenih maloprodajnih gospodarskih subjekata u novom visokokonkurentnom okružju kriju se u implementaciji novih menadžerskih koncepcija i novih tehnologija. U ovome se radu najprije daje kratka analiza nekih dosadašnjih teorijskih motrišta suradnje proizvođača i trgovaca u marketinškim kanalima, a potom se analiziraju temeljne postavke novoga vertikalnog marketinga na kojima počiva koncepcija upravljanja kategorijama proizvoda. Osim toga navode se i mogućnosti primjene navedene koncepcije s motrišta maloprodavača. Temeljna hipoteza od koje polaze autori jest neophodnost primjene vertikalnoga marketinga u odnosima suvremenih maloprodajnih gospodarskih subjekata i proizvođača u svim tržišnim gospodarstvima i implementacije upravljanja kategorijama proizvoda u njegovu sklopu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
010-0000000-3353 - Maloprodaja u vrijednosnom lancu hrane (Segetlija, Zdenko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Emerging Sources Citation Index (ESCI)
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Sociological Abstracts
- Referativnyi Zhurnal (AbstractJournal)
- EBSCOhost