Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 443423

Pjevanje kao izabrana aktivnost otvorenog modela nastave glazbe


Šulentić Begić, Jasna
Pjevanje kao izabrana aktivnost otvorenog modela nastave glazbe // Drugi specijalizirani umjetničko-znanstveni skup : Glas i glazbeni instrument u procesu edukacije učenika i studenata (GGIPEUS) 2008. u okviru 2.međunarodne konferencije o naprednim i sustavnim istraživanjima : zbornik radova / Vrandečić, Tomislav ; Didović, Ana (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI), 2009. str. 153-164 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 443423 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Pjevanje kao izabrana aktivnost otvorenog modela nastave glazbe
(Singing as an elected activity in the open model of music lessons)

Autori
Šulentić Begić, Jasna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Drugi specijalizirani umjetničko-znanstveni skup : Glas i glazbeni instrument u procesu edukacije učenika i studenata (GGIPEUS) 2008. u okviru 2.međunarodne konferencije o naprednim i sustavnim istraživanjima : zbornik radova / Vrandečić, Tomislav ; Didović, Ana - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI), 2009, 153-164

ISBN
978-953-7210-28-1

Skup
Sspecijalizirani umjetničko-znanstveni skup : Glas i glazbeni instrument u procesu edukacije učenika i studenata (2 ; 2008)

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 13.11.2008. - 14.11.2008

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
pjevanje; nastava glazbe; otvoreni model
(singing; music lessons; open type)

Sažetak
Školske godine 2006./07. stupio je na snagu novi Nastavni plan i program za osnovne škole i napušten je integrativni model nastave glazbe. Otvoreni model nastave glazbe postao je zadani model prema kojem se ostvaruje nastava glazbe u osnovnim školama. Središnju aktivnost otvorenog modela predstavlja slušanje glazbe. U radu su razmatrana razmišljanja vezana uz aktivnost pjevanja koje predstavlja, uz obvezatno slušanje glazbe, moguću izabranu aktivnost. Rad obuhvaća i analizu anketnog upitnika koji je proveden u OŠ Franje Krežme u Osijeku školske godine 2007./08. među učenicima 5. razreda kojima je pjevanje bila izabrana aktivnost. Cilj provedene ankete bio je ispitivanje stava učenika prema aktivnosti pjevanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Jasna Šulentić Begić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Šulentić Begić, Jasna
Pjevanje kao izabrana aktivnost otvorenog modela nastave glazbe // Drugi specijalizirani umjetničko-znanstveni skup : Glas i glazbeni instrument u procesu edukacije učenika i studenata (GGIPEUS) 2008. u okviru 2.međunarodne konferencije o naprednim i sustavnim istraživanjima : zbornik radova / Vrandečić, Tomislav ; Didović, Ana (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI), 2009. str. 153-164 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Šulentić Begić, J. (2009) Pjevanje kao izabrana aktivnost otvorenog modela nastave glazbe. U: Vrandečić, T. & Didović, A. (ur.)Drugi specijalizirani umjetničko-znanstveni skup : Glas i glazbeni instrument u procesu edukacije učenika i studenata (GGIPEUS) 2008. u okviru 2.međunarodne konferencije o naprednim i sustavnim istraživanjima : zbornik radova.
@article{article, author = {\v{S}ulenti\'{c} Begi\'{c}, Jasna}, year = {2009}, pages = {153-164}, keywords = {pjevanje, nastava glazbe, otvoreni model}, isbn = {978-953-7210-28-1}, title = {Pjevanje kao izabrana aktivnost otvorenog modela nastave glazbe}, keyword = {pjevanje, nastava glazbe, otvoreni model}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu ; Europski centar za napredna i sustavna istra\v{z}ivanja (ECNSI)}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {\v{S}ulenti\'{c} Begi\'{c}, Jasna}, year = {2009}, pages = {153-164}, keywords = {singing, music lessons, open type}, isbn = {978-953-7210-28-1}, title = {Singing as an elected activity in the open model of music lessons}, keyword = {singing, music lessons, open type}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu ; Europski centar za napredna i sustavna istra\v{z}ivanja (ECNSI)}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font