Pregled bibliografske jedinice broj: 443423
Pjevanje kao izabrana aktivnost otvorenog modela nastave glazbe
Pjevanje kao izabrana aktivnost otvorenog modela nastave glazbe // Drugi specijalizirani umjetničko-znanstveni skup : Glas i glazbeni instrument u procesu edukacije učenika i studenata (GGIPEUS) 2008. u okviru 2.međunarodne konferencije o naprednim i sustavnim istraživanjima : zbornik radova / Vrandečić, Tomislav ; Didović, Ana (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI), 2009. str. 153-164 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 443423 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pjevanje kao izabrana aktivnost otvorenog modela nastave glazbe
(Singing as an elected activity in the open model of music lessons)
Autori
Šulentić Begić, Jasna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Drugi specijalizirani umjetničko-znanstveni skup : Glas i glazbeni instrument u procesu edukacije učenika i studenata (GGIPEUS) 2008. u okviru 2.međunarodne konferencije o naprednim i sustavnim istraživanjima : zbornik radova
/ Vrandečić, Tomislav ; Didović, Ana - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI), 2009, 153-164
ISBN
978-953-7210-28-1
Skup
Sspecijalizirani umjetničko-znanstveni skup : Glas i glazbeni instrument u procesu edukacije učenika i studenata (2 ; 2008)
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 13.11.2008. - 14.11.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
pjevanje; nastava glazbe; otvoreni model
(singing; music lessons; open type)
Sažetak
Školske godine 2006./07. stupio je na snagu novi Nastavni plan i program za osnovne škole i napušten je integrativni model nastave glazbe. Otvoreni model nastave glazbe postao je zadani model prema kojem se ostvaruje nastava glazbe u osnovnim školama. Središnju aktivnost otvorenog modela predstavlja slušanje glazbe. U radu su razmatrana razmišljanja vezana uz aktivnost pjevanja koje predstavlja, uz obvezatno slušanje glazbe, moguću izabranu aktivnost. Rad obuhvaća i analizu anketnog upitnika koji je proveden u OŠ Franje Krežme u Osijeku školske godine 2007./08. među učenicima 5. razreda kojima je pjevanje bila izabrana aktivnost. Cilj provedene ankete bio je ispitivanje stava učenika prema aktivnosti pjevanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Jasna Šulentić Begić
(autor)