Pregled bibliografske jedinice broj: 443418
Razvoj kreativnosti studenata Učiteljskog studija kroz kolegij Metodika glazbene kulture
Razvoj kreativnosti studenata Učiteljskog studija kroz kolegij Metodika glazbene kulture // Međunarodna konferencija ""Stvaralački pristup osposobljavanju učitelja" Poticanje stvaralaštva u odgoju i obrazovanju : knjiga radova : priručnik za sadašnje i buduće učiteljice i učitelje = nternational Conference "Creative Approach to Teacher Education" Encouraging creativity in education : collection of papers : a handbook for current and future teachers / Munk, Krešimir (ur.).
Zagreb: Profil International, 2009. str. 78-92 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 443418 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razvoj kreativnosti studenata Učiteljskog studija kroz kolegij Metodika glazbene kulture
(Enhancing creativity of future teachers in music methodology course)
Autori
Šulentić Begić, Jasna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Međunarodna konferencija ""Stvaralački pristup osposobljavanju učitelja" Poticanje stvaralaštva u odgoju i obrazovanju : knjiga radova : priručnik za sadašnje i buduće učiteljice i učitelje = nternational Conference "Creative Approach to Teacher Education" Encouraging creativity in education : collection of papers : a handbook for current and future teachers
/ Munk, Krešimir - Zagreb : Profil International, 2009, 78-92
ISBN
978-956-12-1143-7
Skup
Međunarodna konferencija "Stvaralački pristup osposobljavanju učitelja"
Mjesto i datum
Požega, Hrvatska, 28.09.2009. - 30.09.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
kreativnost; nastava; studenti; metodika; glazba
(creativity; teaching; students; methodology; music)
Sažetak
Cilj je suvremene nastave od učenika stvoriti ličnosti koje će se moći nositi sa zahtjevima koje pred njih postavlja moderno društvo. To se ne može postići tradicionalnom nastavom, već jednom novom i suvremenom u kojoj će se poticati razvoj kreativnosti svakog učenika. Da bi budući učitelji znali izvoditi nastavu na kojoj će poticati kreativnost učenika, potrebno je da i oni sami na svojim fakultetima prođu nastavu na kojoj se potiče kreativnost. Stoga smo na kolegiju Metodika glazbene kulture provodili kreativne postupke. Ovaj rad želi prikazati moguće načine razvoja kreativnosti studenata 4. godine Učiteljskog studija na Učiteljskom fakultetu u Osijeku u okviru kolegija Metodika glazbene kulture. Na navedenom kolegiju kroz predavanja i metodičke vježbe studenti se osposobljavaju za izvođenje nastave glazbene kulture od 1. do 4. razreda osnovne škole. Metodičke su se vježbe odvijale na fakultetu i u OŠ Retfala u Osijeku u kojoj su studenti održavali svoje javne satove glazbene kulture tijekom zimskog semestra akademske godine 2008./09. Vježbe na fakultetu služile su za uvježbavanje i analizu satova koje su studenti izvodili u osnovnoj školi. Pri donošenju zaključaka koristili smo se analizom dnevnika praćenja predavanja Metodike glazbene kulture i analizom anketnog upitnika koji su studenti ispunili na posljednjem satu predavanja u zimskom semestru.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Jasna Šulentić Begić
(autor)