Pregled bibliografske jedinice broj: 442990
Menadžment zadovoljstva gosta
Menadžment zadovoljstva gosta. Rijeka: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2008 (ostalo)
CROSBI ID: 442990 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Menadžment zadovoljstva gosta
(Client satisfaction management)
Autori
Galičić, V., Ivanović, S.,
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, ostalo, strucna
Izdavač
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci
Grad
Rijeka
Godina
2008
Stranica
225
ISBN
978-953-6198-58-0
Ključne riječi
Menadžment; Turizam; Gost; Hotel
(Management; Tourism; Guest; Hotel)
Sažetak
Menadžement zadovoljstva gosta omogućuje stvaranje i razvijanje novih i boljih praktičnih rješenja usmjerenih prema povećanju kvalitete i zadovoljstvu gosta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
Profili:
Vlado Galičić
(autor)