Pregled bibliografske jedinice broj: 442755
Ciljna orijentacija djevojčica u treningu taekwondoa
Ciljna orijentacija djevojčica u treningu taekwondoa // Zbornik radova VIII. konferencije o športu Alpe-Jadran / Gracin, F., Klobučar, B. (ur.).
Zagreb: Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta Republike Hrvatske, 2009. str. 189-199 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 442755 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ciljna orijentacija djevojčica u treningu taekwondoa
(Achievement goal orientation of girls in taekwondo training)
Autori
Vuk, Saša
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova VIII. konferencije o športu Alpe-Jadran
/ Gracin, F., Klobučar, B. - Zagreb : Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta Republike Hrvatske, 2009, 189-199
ISBN
978-953-6569-63-2
Skup
Konferencija o športu Alpe-Jadran
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 04.06.2009. - 06.06.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
ciljna orijentacija; taekwondo; ego; task
(goal orientation; taekwondo; ego; task)
Sažetak
Cilj ovog istraživanja je utvrditi ciljnu orijentaciju vježbačica u dva taekwondo kluba u Zagrebu. Za procjenu individualnih razlika u ciljnoj orijentaciji djevojčica upotrijebljen je upitnik ciljne orijentacije Task and Ego Orientation in Sport Questionnaire - TEOSQ (adaptiran za tjelesnu i zdravstvenu kulturu). Upitnik sadrži dvije nezavisne dimenzije: orijentacija prema zadatku (odnosno orijentiran na svladavanje zadatka) i orijentacija prema rezultatu (s prvenstvenim ciljem biti bolji od drugih). Faktorska struktura testa orijentacije je u potpunosti u skladu sa hipotetskim modelom i skoro sve čestice imaju visoku očekivanu faktorsku valjanost izuzev čestica 9 i 11. Ocjene pokazuju da su vježbačice uglavnom orijentirane prema zadatku, no istodobno iskazuju i, neznatno manju, orijentiranost prema izvedbi, što je najvjerojatnije posljedica njihove sklonosti kompeticiji i usmjerenosti ka borilačkom sportu. Visoke ocjene na ovoj dimenziji ukazuju da su vježbačice usmjerene na zadatak, te im je bitno usavršavanje postojećih vještina i učenje novih.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija