Pregled bibliografske jedinice broj: 442638
Integrirano učenje djece i dokumentiranje njihovih aktivnosti u vrtiću
Integrirano učenje djece i dokumentiranje njihovih aktivnosti u vrtiću // Interdisciplinarni pristup učenju - put ka kvalitetnijem obrazovanju djeteta / Vujičić, Lidija ; Matjaž, Duh (ur.).
Rijeka: Grafika Zambelli, 2009. str. 223-234
CROSBI ID: 442638 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Integrirano učenje djece i dokumentiranje njihovih aktivnosti u vrtiću
(Children's integrated learning process and documenting their activities in the kindergarten)
Autori
Slunjski, Edita ; Malašić, Anita
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Interdisciplinarni pristup učenju - put ka kvalitetnijem obrazovanju djeteta
Urednik/ci
Vujičić, Lidija ; Matjaž, Duh
Izdavač
Grafika Zambelli
Grad
Rijeka
Godina
2009
Raspon stranica
223-234
ISBN
978-953-7070-20-5
Ključne riječi
integrirano učenje djece, pedagoška dokumentacija, uloga odgajatelja, odgojno-obrazovna ustanova
(children’s integrated learning process, pedagogical documentation, teacher’s role, educational instituti)
Sažetak
Organizacija odgojno-obrazovnog procesa vrtića treba polaziti od osnovnih značajki učenja djece rane dobi. Njihovo je učenje integrirano, utkano u cjelokupni kontekst svakodnevnog življenja u vrtiću i rezultat njihova aktivnog djelovanja (činjenja) i suradnje s drugima. Dobro razumijevanje djece i njihovih autentičnih aktivnosti te izgrađivanje slike o djeci kao kompetentnim osobama koje samostalno (i s drugom djecom) istražuju, otkrivaju i aktivno izgrađuju svoja znanja, predstavlja temelj izgradnje odgojno–obrazovnog pristupa usklađenog s integriranom prirodom učenja djeteta. Pažljivo promatranje djece, dokumentiranje njihovih aktivnosti i zajednička analiza pedagoške dokumentacije, odgajateljima omogućuje dizajniranje kvalitetnijeg okruženja za učenje djece i izgrađivanje kvalitetnije odgojno-obrazovne prakse. U tom procesu dokumentacija pruža nezamjenjivu pomoć. Prikupljanje, proučavanje i interpretiranje dokumentacije ne može se izvoditi po receptu ; konstruiranje dokumentacije samo po sebi predstavlja istraživački i refleksivni proces koji se i sam razvija zajedno sa subjektima odgojno–obrazovnog procesa i zapravo nikad ne završava.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301761-1772 - Nove paradigme ranog odgoja (Maleš, Dubravka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Edita Slunjski
(autor)