Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 442638

Integrirano učenje djece i dokumentiranje njihovih aktivnosti u vrtiću


Slunjski, Edita; Malašić, Anita
Integrirano učenje djece i dokumentiranje njihovih aktivnosti u vrtiću // Interdisciplinarni pristup učenju - put ka kvalitetnijem obrazovanju djeteta / Vujičić, Lidija ; Matjaž, Duh (ur.).
Rijeka: Grafika Zambelli, 2009. str. 223-234


CROSBI ID: 442638 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Integrirano učenje djece i dokumentiranje njihovih aktivnosti u vrtiću
(Children's integrated learning process and documenting their activities in the kindergarten)

Autori
Slunjski, Edita ; Malašić, Anita

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Interdisciplinarni pristup učenju - put ka kvalitetnijem obrazovanju djeteta

Urednik/ci
Vujičić, Lidija ; Matjaž, Duh

Izdavač
Grafika Zambelli

Grad
Rijeka

Godina
2009

Raspon stranica
223-234

ISBN
978-953-7070-20-5

Ključne riječi
integrirano učenje djece, pedagoška dokumentacija, uloga odgajatelja, odgojno-obrazovna ustanova
(children’s integrated learning process, pedagogical documentation, teacher’s role, educational instituti)

Sažetak
Organizacija odgojno-obrazovnog procesa vrtića treba polaziti od osnovnih značajki učenja djece rane dobi. Njihovo je učenje integrirano, utkano u cjelokupni kontekst svakodnevnog življenja u vrtiću i rezultat njihova aktivnog djelovanja (činjenja) i suradnje s drugima. Dobro razumijevanje djece i njihovih autentičnih aktivnosti te izgrađivanje slike o djeci kao kompetentnim osobama koje samostalno (i s drugom djecom) istražuju, otkrivaju i aktivno izgrađuju svoja znanja, predstavlja temelj izgradnje odgojno–obrazovnog pristupa usklađenog s integriranom prirodom učenja djeteta. Pažljivo promatranje djece, dokumentiranje njihovih aktivnosti i zajednička analiza pedagoške dokumentacije, odgajateljima omogućuje dizajniranje kvalitetnijeg okruženja za učenje djece i izgrađivanje kvalitetnije odgojno-obrazovne prakse. U tom procesu dokumentacija pruža nezamjenjivu pomoć. Prikupljanje, proučavanje i interpretiranje dokumentacije ne može se izvoditi po receptu ; konstruiranje dokumentacije samo po sebi predstavlja istraživački i refleksivni proces koji se i sam razvija zajedno sa subjektima odgojno–obrazovnog procesa i zapravo nikad ne završava.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1301761-1772 - Nove paradigme ranog odgoja (Maleš, Dubravka, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Edita Slunjski (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Slunjski, Edita; Malašić, Anita
Integrirano učenje djece i dokumentiranje njihovih aktivnosti u vrtiću // Interdisciplinarni pristup učenju - put ka kvalitetnijem obrazovanju djeteta / Vujičić, Lidija ; Matjaž, Duh (ur.).
Rijeka: Grafika Zambelli, 2009. str. 223-234
Slunjski, E. & Malašić, A. (2009) Integrirano učenje djece i dokumentiranje njihovih aktivnosti u vrtiću. U: Vujičić, L. & Matjaž, D. (ur.) Interdisciplinarni pristup učenju - put ka kvalitetnijem obrazovanju djeteta. Rijeka, Grafika Zambelli, str. 223-234.
@inbook{inbook, author = {Slunjski, Edita and Mala\v{s}i\'{c}, Anita}, year = {2009}, pages = {223-234}, keywords = {integrirano u\v{c}enje djece, pedago\v{s}ka dokumentacija, uloga odgajatelja, odgojno-obrazovna ustanova}, isbn = {978-953-7070-20-5}, title = {Integrirano u\v{c}enje djece i dokumentiranje njihovih aktivnosti u vrti\'{c}u}, keyword = {integrirano u\v{c}enje djece, pedago\v{s}ka dokumentacija, uloga odgajatelja, odgojno-obrazovna ustanova}, publisher = {Grafika Zambelli}, publisherplace = {Rijeka} }
@inbook{inbook, author = {Slunjski, Edita and Mala\v{s}i\'{c}, Anita}, year = {2009}, pages = {223-234}, keywords = {children’s integrated learning process, pedagogical documentation, teacher’s role, educational instituti}, isbn = {978-953-7070-20-5}, title = {Children's integrated learning process and documenting their activities in the kindergarten}, keyword = {children’s integrated learning process, pedagogical documentation, teacher’s role, educational instituti}, publisher = {Grafika Zambelli}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font