Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 442629

Postizanje odgojno-obrazovne prakse vrtića usklađene s prirodom djeteta i odraslog


Slunjski, Edita
Postizanje odgojno-obrazovne prakse vrtića usklađene s prirodom djeteta i odraslog // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 55 (2009), 22; 104-115 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 442629 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Postizanje odgojno-obrazovne prakse vrtića usklađene s prirodom djeteta i odraslog
(Achievement of the Kindergarten Educational Practice Adjusted to the Nature of a Child and an Adult)

Autori
Slunjski, Edita

Izvornik
Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (0044-4855) 55 (2009), 22; 104-115

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
odgojno-obrazovna ustanova; kvaliteta odgojno-obrazovne prakse; sustavni pristup; akcijsko-etnografsko istraživanje
(educational institution; quality of educational practice; systematic approach; action-ethnographic research)

Sažetak
Vrijeme velikih promjena u kojem živimo prepoznatljivo je po snažnom razvoju znanosti i niza znanstvenih disciplina (prirodnih i društvenih) koje odražavaju teorijsku i metodologijsku paradigmu temeljenu na sustavnom pristupu. Taj pristup predstavlja podlogu razvoja svijesti o tome da kvalitetu življenja, odgoja i obrazovanja učenika određuje čitav splet interakcija različitih dimenzija odgojno–obrazovne ustanove, tj. njezin cjelokupni kontekst, što je posebno važno uvažavati u procesu podizanja kvalitete prakse u njoj. U radu se problematiziraju mogućnosti postizanja kvalitetnije odgojno-obrazovne prakse u ustanovi ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja, s obzirom na njezinu povezanost s načinima razmišljanja i uvjerenjima praktičara. Akcijsko-etnografskim istraživanjem, poduzetim u nekolicini ustanova ranog i predškolskog odgoja, praktičarima se nastojalo omogućiti bolje upoznavanje vlastitih implicitnih pedagogija kao i razumijevanje njihova utjecaja na kvalitetu odgojno-obrazovne prakse te ih osposobiti za istraživanje i postupno mijenjanje iste. Kontinuiranim zajedničkim istraživanjem, uključene odgojnoobrazovne ustanove nastojalo se pretvarati u mjesto zajedničkog kvalitetnog življenja i kontinuiranog učenja djece i odraslih.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1301761-1772 - Nove paradigme ranog odgoja (Maleš, Dubravka, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Edita Slunjski (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Slunjski, Edita
Postizanje odgojno-obrazovne prakse vrtića usklađene s prirodom djeteta i odraslog // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 55 (2009), 22; 104-115 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
Slunjski, E. (2009) Postizanje odgojno-obrazovne prakse vrtića usklađene s prirodom djeteta i odraslog. Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 55 (22), 104-115.
@article{article, author = {Slunjski, Edita}, year = {2009}, pages = {104-115}, keywords = {odgojno-obrazovna ustanova, kvaliteta odgojno-obrazovne prakse, sustavni pristup, akcijsko-etnografsko istra\v{z}ivanje}, journal = {\v{Z}ivot i \v{s}kola : \v{c}asopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja}, volume = {55}, number = {22}, issn = {0044-4855}, title = {Postizanje odgojno-obrazovne prakse vrti\'{c}a uskla\djene s prirodom djeteta i odraslog}, keyword = {odgojno-obrazovna ustanova, kvaliteta odgojno-obrazovne prakse, sustavni pristup, akcijsko-etnografsko istra\v{z}ivanje} }
@article{article, author = {Slunjski, Edita}, year = {2009}, pages = {104-115}, keywords = {educational institution, quality of educational practice, systematic approach, action-ethnographic research}, journal = {\v{Z}ivot i \v{s}kola : \v{c}asopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja}, volume = {55}, number = {22}, issn = {0044-4855}, title = {Achievement of the Kindergarten Educational Practice Adjusted to the Nature of a Child and an Adult}, keyword = {educational institution, quality of educational practice, systematic approach, action-ethnographic research} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font